Beantwoord

Verlenging

• 8 maart 2019
  • 1 reactie
  • 343 Bekeken

Hallo,

Ik kan mijn abonnement verlengen, maar had een vraag. Mijn verlenging gaat dan dus pas in juni in en betaal dan nu tot juni het oude bedrag? De andere vraag is of ik de galaxy buds nog bij de s10 krijg.

Mvg Yorick
icon

Beste antwoord door Aelonius 8 maart 2019, 01:07

Hoi!

Je hebt een dubbel topic gemaakt, maar ik help je graag zo! Als jij op 7 maart of eerder een pre-order hebt gedaan dan heb je recht op de Galaxy Buds via Samsung zelf. T-Mobile zal dit verder niet doorvoeren, daarvoor moet je echt bij Samsung zijn.

Bij een besproken verlenging gaat jouw nieuwe contract altijd pas in op de dag nadat je huidige contract afloopt. De kosten voor jouw nieuwe toestel worden dan ook pas vanaf die ingangsdatum gefactureerd.

Fijne avond/nacht!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hoi!

Je hebt een dubbel topic gemaakt, maar ik help je graag zo! Als jij op 7 maart of eerder een pre-order hebt gedaan dan heb je recht op de Galaxy Buds via Samsung zelf. T-Mobile zal dit verder niet doorvoeren, daarvoor moet je echt bij Samsung zijn.

Bij een besproken verlenging gaat jouw nieuwe contract altijd pas in op de dag nadat je huidige contract afloopt. De kosten voor jouw nieuwe toestel worden dan ook pas vanaf die ingangsdatum gefactureerd.

Fijne avond/nacht!

Reageer