Beantwoord

Verlenging

• 22 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 632 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ben net gebeld door de klantenservice/sales afdeling. Zij vertelde mij dat ik mocht verlengen en dat ze me een leuke aanbieding kon geven, echter had ik toevallig vanochtend mijn contract al digitaal verlengd. Hierdoor kon ik helaas geen gebruik meer maken van een “ speciale” aanbieding.

Dit vind ik apart. Ik ben al 10 jaar klant bij T-mobile en laat ik voorop stellen dat ik altijd tevreden ben. Doordat ik dus zelf vooruitstrevend ben en eigenlijk mijn vertrouwen in T-Mobile voortzet, heb ik geen recht meer op een “ speciale” aanbieding. Los van dat ik echt geen behoefte heb aan een andere aanbieder, vind ik het gek dat als ik zelf verleng hier dus geen recht op heb. Ik ben van mening dat dit gewoon een optie moet zijn bij het verlengen of dat dit later als optie word toegevoegd/aangeboden. 

Mijn vraag is dan ook wat is jullie beweegreden hiervoor? Zijn de mensen die zelf verlengen, minder waard dan de mensen die jullie bellen? Want dat is namelijk wel het gevoel dat nu leeft. Persoonlijk vind ik dit dan ook een vreemde gang van zaken en waarbij ik vanochtend nog een goed gevoel had heb ik nu toch een beetje een bitterre nasmaak.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit raar overkomt op een (vaste) klant. Ik hoef geen privileges omdat ik al lang klant ben, maar ik probeer wel duidelijk te maken dat dit een gekke manier is om met klanten om te gaan. Ik hoop dat mijn bericht een beetje duidelijk is. Ik ben tevens bereid dit verder toe te lichten in een gesprek. 

Voor nu wens ik je/jullie een fijne dag.

Groet,

Pascal

icon

Beste antwoord door Evy 23 oktober 2019, 14:02

Goedemiddag @Passie89 

Super dat je je abonnement zelf al hebt verlengd, je bent ons te snel af geweest! Ik snap de verwarring die naar boven komt, maar ik kan je gerust stellen. De aanbieding die de afdeling sales jou wil aanbieden is precies hetzelfde als wat jij ziet op My T-Mobile. Dit doen wij omdat we je graag willen behouden en geven je als het ware een “herinnering” dat je mag verlengen. We communiceren graag persoonlijk naar onze trouwe klanten dat er op dit moment leuke aanbiedingen lopen, vandaar dat belletje! Excuses als je het gesprek anders hebt ervaren, dit was natuurlijk niet de bedoeling.  Ik hoop dat je alsnog blij bent met het verlengen van je abonnement. Mocht ik je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, weet dan we dan altijd voor je klaar staan! :grinning:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @Passie89 

Super dat je je abonnement zelf al hebt verlengd, je bent ons te snel af geweest! Ik snap de verwarring die naar boven komt, maar ik kan je gerust stellen. De aanbieding die de afdeling sales jou wil aanbieden is precies hetzelfde als wat jij ziet op My T-Mobile. Dit doen wij omdat we je graag willen behouden en geven je als het ware een “herinnering” dat je mag verlengen. We communiceren graag persoonlijk naar onze trouwe klanten dat er op dit moment leuke aanbiedingen lopen, vandaar dat belletje! Excuses als je het gesprek anders hebt ervaren, dit was natuurlijk niet de bedoeling.  Ik hoop dat je alsnog blij bent met het verlengen van je abonnement. Mocht ik je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, weet dan we dan altijd voor je klaar staan! :grinning:

Reageer