Beantwoord

Verlenging aanbiedingen

• 15 mei 2016
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Goedenmiddag!

Aankomende dinsdag mag ik mijn contract verlengen incl nieuwe telefoon.
Waar ik tegen aan loop is dat ik niet alvast kan oriënteren welke aanbiedingen gelden bij tmobile
voor een verlenging wat betreft de telefoons. Ik ben al jaren klant, en wil graag weten welke voordelen er voor mij zijn, zodat ik niet overstap naar een andere provider die het goedkoper aanbiedt, mijn voorkeur gaat het liefst uit naar een Iphone met verlengen.
icon

Beste antwoord door Amy 17 mei 2016, 09:19

Hey Carientsjee,

Leuk dat je hier een topic over start. Ik zie inderdaad dat je vanaf vandaag mag verlengen. Heb je het aanbod al bekeken via My T-Mobile? Je kunt dit inderdaad (pas) 4 maanden voor je contract afloopt bekijken. Op die manier heb je nog 4 maanden de tijd om een passend aanbod te vinden voor je contract afloopt. Je hebt nog even dus 😉 maar ik snap het als je al wilt verlengen en een nieuw toestel in handen wilt krijgen!

Vind je het anders een goed idee als ik een van mijn Sales-collega's jou laat bellen om de mogelijkheden voor het verlengen met een iPhone te bespreken? Ik ben er zeker van dat we je een passend aanbod kunnen doen. Let us know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Carientsjee,

Leuk dat je hier een topic over start. Ik zie inderdaad dat je vanaf vandaag mag verlengen. Heb je het aanbod al bekeken via My T-Mobile? Je kunt dit inderdaad (pas) 4 maanden voor je contract afloopt bekijken. Op die manier heb je nog 4 maanden de tijd om een passend aanbod te vinden voor je contract afloopt. Je hebt nog even dus 😉 maar ik snap het als je al wilt verlengen en een nieuw toestel in handen wilt krijgen!

Vind je het anders een goed idee als ik een van mijn Sales-collega's jou laat bellen om de mogelijkheden voor het verlengen met een iPhone te bespreken? Ik ben er zeker van dat we je een passend aanbod kunnen doen. Let us know!

Reageer