Beantwoord

Verlenging abonnement

• 4 juli 2017
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Ik probeer nu al een paar keer mijn abonnement te verlengen in de winkel of via internet.ik word hier een beetje boos om dat het niet lukt. Dit alles door dat ik beschermende bewindvoering aanheb gevraagd voor dat ik in de problemen kwam. Maar goed dat doet niet terzake . Mijn bewindvoerster heeft schriftelijk toestemming gegeven voor de verlenging ,maar dat schijnt niet te helpen. Ik ben verdorie al vanaf 1999 abonnee .
Mij. Vraag is kan het dan op deze manier aangezien ik ALS heb kan ik niet meer praten dus moet alles schriftelijk .en aangezien ik zo weinig mogelijk hulp wil vragen moet het schriftelijk. Mijn telefoon is een belangrijk onderdeel nu voor me omdat ik geen stem meer heb zoals u kunt begrijpen.ik wilde graag een grote telefoon zoals de note ,maar die schijnt niet meer in de handel te zijn dan zou ik graag de s7 of8 hebben omdat die een beetje groter zijn .wel graag Samsung omdat ik met dat systeem bekent ben.
Wachtend op uw antwoord verblijf ik Carla Serrij tel ***
icon

Beste antwoord door Hajar 5 juli 2017, 10:39

Hi Carlita,

Ik zie inderdaad dat je verzoek om te verlengen is afgewezen. Zou je bewindvoerder nogmaals een toestemming kunnen sturen naar ons? De bewindvoerder kan toestemming sturen per post of e-mail. Zodra de toestemming van de bewindvoerder binnen is nemen we contact op met jou of met de bewindvoerder en wordt de blokkade voor 7 dagen opgeheven zodat je een vernieuwing kan doen. Zie hieronder de adresgegevens.

T-Mobile Netherlands BV
t.a.v. afdeling Incasso
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Of per e-mail naar:

incasso.schuldhulpinfo@t-mobile.nl

Ik hoop dat het nu wel lukt en dat je een nieuw toestel kan nemen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Carlita,

Ik zie inderdaad dat je verzoek om te verlengen is afgewezen. Zou je bewindvoerder nogmaals een toestemming kunnen sturen naar ons? De bewindvoerder kan toestemming sturen per post of e-mail. Zodra de toestemming van de bewindvoerder binnen is nemen we contact op met jou of met de bewindvoerder en wordt de blokkade voor 7 dagen opgeheven zodat je een vernieuwing kan doen. Zie hieronder de adresgegevens.

T-Mobile Netherlands BV
t.a.v. afdeling Incasso
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Of per e-mail naar:

incasso.schuldhulpinfo@t-mobile.nl

Ik hoop dat het nu wel lukt en dat je een nieuw toestel kan nemen.

Reageer