Beantwoord

Verlenging abonnement

• 1 februari 2021
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Ik heb een Samsung a32 genomen bij mijn abonnement. Ik heb een bevestiging mail gekregen en eenmalig 8 euro 83 betaald. Ik heb net gekeken bij mijn bestel status en zie dat de telefoon niet in voorraad is. Maar ik heb ook geen idee hoelang dat nog gaat duren. Dit  staat erbij:

Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte.

Hoe lang gaat het dan ongeveer nog duren.

icon

Beste antwoord door Hajar 1 februari 2021, 15:23

Hi @artine70 

Momenteel is het erg druk bij AMP. Door de huidige lockdown en corona maatregelen heeft ook de koerierdienst AMP het ineens ontzettend druk. Zij doen hun best om de toestellen zo snel mogelijk te leveren en ze zijn momenteel aan het kijken om de capaciteit te verbeteren. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je een bezorgafspraak maken. 

Ik hoop in ieder geval dat je die snel ontvangt!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @artine70 

Momenteel is het erg druk bij AMP. Door de huidige lockdown en corona maatregelen heeft ook de koerierdienst AMP het ineens ontzettend druk. Zij doen hun best om de toestellen zo snel mogelijk te leveren en ze zijn momenteel aan het kijken om de capaciteit te verbeteren. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je een bezorgafspraak maken. 

Ik hoop in ieder geval dat je die snel ontvangt!

Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal het nog even afwachten dan.

Groetjes 

Reageer