Beantwoord

Verlenging abonnement afgewezen

  • 31 mei 2019
  • 6 reacties
  • 745 Bekeken

Na twee jaar ben ik toe aan een nieuwe toestel, maar wanneer ik wil verlengen word het afgewezen. Ik kan geen reden bedenken waarom?

ik ben al jaren klant en financieel kan ik het gewoon betalen. Voor zover ik weet ben ik ook niet geregistreerd bij BKR.

Ook heb ik de formulier ‘Reden van afwijzing’ ingevuld en opgestuurd. Hier heb ik nooit een reactie op gekregen. Ik vind dit heel jammer en overweeg het zelf om bij een ander provider te proberen..
icon

Beste antwoord door David 31 mei 2019, 16:10

Hoi @khadija20a,

Goed dat je het even navraagt! Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een aanvraag voor een verlenging met telefoon wordt afgewezen, ook als je een klant bent die de facturen netjes op tijd betaalt. Dit is sinds vorig jaar de wetgeving, waar alle telecomproviders zich aan dienen te houden. Op deze pagina vind je meer informatie over het afsluiten van een contract met toestelkrediet.

Wij mogen zelf niet inzien waarom jouw aanvraag steeds wordt afgewezen. Dit is slechts inzichtelijk voor een select groepje specialisten. Op deze manier voorkomen we dat privacygevoelige informatie beschermd is en blijft. Wanneer heb je de aanvraag om de reden van afwijzing opgestuurd? Het kan namelijk best even duren voor dit verwerkt is. Als dit nog kort geleden is, dan kan het dus zijn dat je nog reactie krijgt op jouw bericht.

@siomay, ook bedankt voor het meedenken!

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Khadija,

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.
ik weet echt zeker dat ik het meer dan een maand geleden heb opgestuurd. Zoals gevraagd Inclusief een kopie van mijn legitimatie.

Omdat het lang geleden is weet ik de exacte datum niet meer. Ik wil het anders best opnieuw invullen en opsturen. Ik wil graag mijn abonnement verlegen..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Khadija,

Ik heb geen toegang tot die gegevens vanwege privacy redenen. Heb je het formulier volledig ingevuld, uitgeprint en opgestuurd naar het adres dat op de formulier staat? Wat is de exacte datum waarop jij het formulier hebt verzonden, weet je dat toevallig? Het kan namelijk 30 dagen duren voordat je een reactie krijgt. Mocht je na 30 dagen nog niks hebben gehoord dan kan ga ik het voor je navragen!
het is inmiddels meer dan een maand geleden dat ik het heb opgestuurd.

@siomay dit heb ik ook goed ingevuld.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @khadija20a,

Goed dat je het even navraagt! Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een aanvraag voor een verlenging met telefoon wordt afgewezen, ook als je een klant bent die de facturen netjes op tijd betaalt. Dit is sinds vorig jaar de wetgeving, waar alle telecomproviders zich aan dienen te houden. Op deze pagina vind je meer informatie over het afsluiten van een contract met toestelkrediet.

Wij mogen zelf niet inzien waarom jouw aanvraag steeds wordt afgewezen. Dit is slechts inzichtelijk voor een select groepje specialisten. Op deze manier voorkomen we dat privacygevoelige informatie beschermd is en blijft. Wanneer heb je de aanvraag om de reden van afwijzing opgestuurd? Het kan namelijk best even duren voor dit verwerkt is. Als dit nog kort geleden is, dan kan het dus zijn dat je nog reactie krijgt op jouw bericht.

@siomay, ook bedankt voor het meedenken!

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Hoi Khadija20a , had je de maandelijks gezinsinkomsten goed ingevuld?
Dus het totale inkomen in het huis waar je woont. (jij vriend/vriendin,vader,moeder,enz),zou kunnen dat het daaraan ligt. succes

Reageer