Beantwoord

Verlenging abonnement - Waarom kan ik geen iPhone 6 of 7 met 64 GB nemen?

• 5 december 2018
  • 3 reacties
  • 779 Bekeken

Ik zou het liefst een iPhone 7 nemen, maar ik vind 32GB opslag veel te weinig. Ik heb nu een iPhone 5 SE en die heeft zelfs 64 GB.

Dus... waarom staat deze er niet tussen?

Groeten

P.S. Wat is je toestel recyclen bij verlengen abonnement?
icon

Beste antwoord door CrisTien 5 december 2018, 19:49

Hallo @Rudolf2
Van de 7 is nooit een 64 gig model gemaakt, hij ging gelijk van 32 naar 128 gig.

Er zijn alweer zoveel nieuwe modellen
Ik zie wel de 8 staan met 64 gig is dat niets voor je?

Uitleg Recycle deal:

Recycle Deal voorwaarden

• Je kunt kiezen voor een abonnement en een toestelkredietovereenkomst met een eenmalige betaling achteraf voor het toestel.
  • Dit restbedrag is je laatste kredietbetaling voor de aflossing van je toestel en wordt aan het eind van je toestelkrediet gefactureerd.
  • Als je kiest voor de Recycle Deal, dan verkoop je je toestel aan T-Mobile terug tegen het afgesproken restbedrag.
  • Je normaal gebruikte toestel terugverkopen is mogelijk wanneer het toestel aan-uitgaat, geen schermbarsten heeft en geen waterschade heeft.
  • Teruggekochte en ingeleverde smartphones worden gerecycled of krijgen een tweede leven.
Een overzicht van alle voorwaarden, vind je in de Recycle Deal Toestelterugverkoopvoorwaarden
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Rudolf2
Van de 7 is nooit een 64 gig model gemaakt, hij ging gelijk van 32 naar 128 gig.

Er zijn alweer zoveel nieuwe modellen
Ik zie wel de 8 staan met 64 gig is dat niets voor je?

Uitleg Recycle deal:

Recycle Deal voorwaarden

• Je kunt kiezen voor een abonnement en een toestelkredietovereenkomst met een eenmalige betaling achteraf voor het toestel.
  • Dit restbedrag is je laatste kredietbetaling voor de aflossing van je toestel en wordt aan het eind van je toestelkrediet gefactureerd.
  • Als je kiest voor de Recycle Deal, dan verkoop je je toestel aan T-Mobile terug tegen het afgesproken restbedrag.
  • Je normaal gebruikte toestel terugverkopen is mogelijk wanneer het toestel aan-uitgaat, geen schermbarsten heeft en geen waterschade heeft.
  • Teruggekochte en ingeleverde smartphones worden gerecycled of krijgen een tweede leven.
Een overzicht van alle voorwaarden, vind je in de Recycle Deal Toestelterugverkoopvoorwaarden
Ok bedankt voor je reactie, maar ik zie ook de iPhone 7 met 128 GB er niet tussen staan.

Ik hoef niet zo'n duur abonnement maar wil wel minimaal 64GB. Ik betaal nu iets van 32 E per maand en het hoeft voor mij niet veel duurder te worden.

Wordt de iPhone 6 of 7 met 128GB dan verwacht?

Ik wordt nu min of meer gedwongen om een veel duurder abonnement te nemen.

Zou graag eens ook een officiële reactie hierop horen.

Groeten Rudolf
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Rudolf2,

Ik dat CrisTien hier alleen als onderbouwing in mee wilde geven dat er geen 64 GB variant van de iPhone 7 is, als een keuze van een Apple. Op deze pagina vind je alle toestellen die we van Apple hebben.

Van de iPhone 6 en 7 komen er geen verder geen toestellen meer in het assortiment, omdat er (zoals CrisTien terecht aangeeft) alweer veel nieuwe modellen zijn van de iPhone. Met de iPhone heb je natuurlijk ook een kwalitatief hoogstaande telefoon, dus daar betaal je dan ook uiteindelijk voor. Als je echt graag liever een iPhone 6 of 7 hebt, kun je ook kijken of je wellicht een T-Mobile abonnement kunt afsluiten via een derde partij, met de iPhone naar jouw keuze.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat natuurlijk graag van je! 🙂

Reageer