Vraag

verlenging annuleren

  • 11 september 2019
  • 3 reacties
  • 759 Bekeken

Hallo,
Ik heb 27 augustus mijn sim only abonnement verlengd.
Onbeperkt data plus 120 min bellen.
Nu zie ik vandaag dat dit abonnement is komen te vervallen en alleen nog maar het onbeperkte data en onbeperkte bellen abonnement er is voor dezelfde prijs. Ook het klantvoordeel met meerdere abonnementen is hoger.
Ik wil dan ook mijn verlenging annuleren zodat ik dit abonnement kan kiezen.
Aangezien ik jullie al heb geprobeerd te bellen maar er dan wordt gezegd door een engelse stem dat deze service momenteel unavalaible is probeer ik het maar op deze manier.

Met vriendelijke groet,

Marco

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @airwolf1983,

Dat snal ik. Zeker als de deal aantrekkelijker is. Is jouw verlenging al ingegaan of gaat deze in de toekomst in? Als deze al is ingegaan, dan zal dat waarschijnlijk niet meer gaan.
Hij gaat pas 27 december in.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @airwolf1983

Geen zorgen. Ik heb je verlenging geannuleerd dus je kan na 24 uur een nieuwe bestelling plaatsen en gebruik maken van de nieuwe actie. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Ik wens je veel plezier met je nieuwe abonnement.

Reageer