Vraag

verlenging annuleren na slechte reviews bij andere aanbieder

• 28 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 736 Bekeken

Help!!!!
Kan ik nog een annulering doen voor mijn verlenging bij een andere telefoon aanbieder? Ik krijg mijn nieuwe toestel niet binnen en heb helaas pas de reviews gelezen nadat ik het besteld had. Bij jullie is de aanvraag afgelopen maandag al goedgekeurd omdat ik mijn nieuwe abbonement al kan zien. Ik zie zelfs een imei nummer bij jullie staan wat ook gelinkt is aan het betreffende toestel wat ik besteld heb. Maar de aanbieder geeft aan dat er geen levering is en daardoor uitgesteld.???

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @raffie21,

Ik kijk graag mee naar de mogelijkheden. Heb je je abonnement verlengd bij een externe dealer met een T-Mobile abonnement afgesloten? In theorie zou je je order moeten kunnen annuleren bij de externe dealer om vervolgens direct via T-Mobile een abonnement met toestel af te sluiten. Mocht het een andere situatie betreffen dan hoor ik het graag. Laat je even weten of het is gelukt (indien het wel gaat om bovenstaande)?
Ik heb het via Gsmweb besteld.
Ik heb vanmorgen een herroeping gedaan bij GSM web, hoe lang duurt het voordat het bij jullie binnen is en verwerkt?
Reputatie 3
Badge +3
Hoi @raffie21,

Alles is volgens mij helemaal goed gekomen, ik zie aan deze kant een nieuwe verlenging staan die vandaag is geplaatst. Hopelijk heb je snel je nieuwe toestel binnen - alvast veel plezier ermee! Geef je even een gil als je nog vragen hebt?

Reageer