Beantwoord

Verlenging contract

  • 3 januari 2019
  • 1 reactie
  • 453 Bekeken

Goedemiddag,

Gisterochtend heb ik mijn contract online verlengd en nog niets mogen vernemen van de vervolgstappen, ook zie ik niets terug in mijn Tmobile. Kan iemand mij helpen?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 januari 2019, 15:21

Hoi Sharona,

Leuk dat je hebt verlengd zeg! Ik heb meteen even met je meegekeken!

Je kunt onder "Mijn abonnement" kiezen voor de sub-tabbladen Nieuw, Huidig en Toestelkredieten. Ik heb hieronder even een screenshot van de pagina gemaakt:



Je ziet hier dat jouw verlenging op 2 mei 2019 ingaat, dat is dus helemaal goed doorgekomen! 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sharona,

Leuk dat je hebt verlengd zeg! Ik heb meteen even met je meegekeken!

Je kunt onder "Mijn abonnement" kiezen voor de sub-tabbladen Nieuw, Huidig en Toestelkredieten. Ik heb hieronder even een screenshot van de pagina gemaakt:



Je ziet hier dat jouw verlenging op 2 mei 2019 ingaat, dat is dus helemaal goed doorgekomen! 😃

Reageer