Beantwoord

Verlenging contract

• 14 maart 2021
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Beste T-Mobile, 

Nu ben ik al vanaf 2006 klant bij jullie! Wat mooi he?

Nu heb ik al een tijdje bewindvoering en al langer als 2019 sowieso.

De vorige keer heb ik geen last gehad van de code die er belemmering in brengt het te verlengen.

Het was dan voor mij ook des te meer teleurstellend het vandaag in de winkel te horen te krijgen daar ik het bijna afgerond had.

Nu lees ik hier in meerdere berichten dat het wel eens 14 dagen gaat duren om dit rond te krijgen!

En zelfs dan mag je blij zijn dat het optijd aan je terug gekoppeld gaat worden, binnen 14 dagen.

Hierbij wil ik dus laten weten ik het ga verlengen ondanks deze slechte service!

Dit is mede omdat ik anders tot de afloop datum van de abonnement moet wachten.

Maar ook laat ik jullie even weten dat zo gauw ik de abonnement weer zelf betaal zonder bewindvoering ik het niet meer verleng. Een extra reden hiervoor vind ik ook omdat jullie de punten hebben afgeschaft. Iets wat ik altijd fijn vond tijdens de verlenging gebruilk van te maken.

p.s: en ja ik weet al welk abonnement ik neem

icon

Beste antwoord door eric 14 maart 2021, 23:19

Krediet boven de €250 euro moet worden geregistreerd bij het BKR. Jouw bewindvoerder moet bekijken of dat kan en het verder regelen.

Omdat je onder bewind staat mag klantenservice alleen informatie delen met de bewindvoerder. Heeft je bewindvoerder een e-mail gestuurd naar incasso.schuldhulpinfo@t-mobile.nl met het bericht dat jij je contract wilt verlengen? Op het moment dat iemand onder bewind staat, staat er een code op het abonnement. Die code houd het verlengen tegen. Zodra je bewindvoerder expliciet toestemming geeft voor de verlenging zal de code verwijderd worden en heb je 7 dagen de tijd om te verlengen. Ik raad je dan ook aan je bewindvoerder te vragen om contact op te nemen via het e-mail adres en bovenstaande informatie op te vragen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Als je onder bewind staat ben je aan veel regels gebonden en een krediet verstrekker, zoals t-mobile ook.

Zoals je uit de tekst kunt opmaken heeft het allemaal te maken met de service van de des betreffende krediet. Deze mededeling hierop snap ik dan ook niet.

Reputatie 6
Badge +12

Krediet boven de €250 euro moet worden geregistreerd bij het BKR. Jouw bewindvoerder moet bekijken of dat kan en het verder regelen.

Omdat je onder bewind staat mag klantenservice alleen informatie delen met de bewindvoerder. Heeft je bewindvoerder een e-mail gestuurd naar incasso.schuldhulpinfo@t-mobile.nl met het bericht dat jij je contract wilt verlengen? Op het moment dat iemand onder bewind staat, staat er een code op het abonnement. Die code houd het verlengen tegen. Zodra je bewindvoerder expliciet toestemming geeft voor de verlenging zal de code verwijderd worden en heb je 7 dagen de tijd om te verlengen. Ik raad je dan ook aan je bewindvoerder te vragen om contact op te nemen via het e-mail adres en bovenstaande informatie op te vragen.

Reageer