Beantwoord

Verlenging duurder dan abonnement voor nieuwe klanten?

  • 24 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 285 Bekeken

Beste T-Mobile,

Begin deze maand heb ik mijn abonnement verlengd naar een Go-Next (5gb). Hiervoor ga ik €22,- betalen.
Nu lees ik dat deze voor nieuwe klanten €20,- kost.

Hoe komt het dat ik als bestaande T-Mobile klant meer ga betalen dan nieuwe klanten?
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 augustus 2017, 09:32

Hoi Vbreed,

Logisch dat je hier nog even achteraan gaat!

Ik heb even in ons systeem meegekeken en zie dat je via Chat en Facebook al contact met ons hebt gehad. Jouw verlenging is geannuleerd, zodat je voor een goedkoper abonnement kan kiezen.

Mocht je daar hulp bij nodig hebben, dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Vbreed,

Logisch dat je hier nog even achteraan gaat!

Ik heb even in ons systeem meegekeken en zie dat je via Chat en Facebook al contact met ons hebt gehad. Jouw verlenging is geannuleerd, zodat je voor een goedkoper abonnement kan kiezen.

Mocht je daar hulp bij nodig hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer