Beantwoord

Verlenging duurder in bevestiging

  • 20 juni 2017
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

ik heb vanmiddag een tijdje aan de telefoon gehangen voor aanpassing
icon

Beste antwoord door David 21 juni 2017, 11:38

Hey Marletilburg,

Wat er precies verkeerd ging bij de kosten van de verlenging kan ik nu niet direct inzien, maar ik zie wel dat je vlak na jouw bericht nogmaals telefonisch contact hebt gehad. Mijn collega Rahied heeft je toen geholpen met de order en de goede kortingen. Als het goed is heb je nu dan ook het goede bedrag in de bevestiging ontvangen, klopt dat? Houd er rekening mee dat de kortingen ook helemaal onderaan staan. In My T-Mobile kun je de kortingen van het nieuwe contract nog niet zien, maar deze worden wel toegekend wanneer het abonnement daadwerkelijk van start is gegaan. Hopelijk stelt dit je wat gerust! 😉

Hopelijk is alles zo helemaal duidelijk, maar als je nog ergens vragen over hebt, let us know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Staan de kortingen vermeld in de mail?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Marletilburg,

Wat er precies verkeerd ging bij de kosten van de verlenging kan ik nu niet direct inzien, maar ik zie wel dat je vlak na jouw bericht nogmaals telefonisch contact hebt gehad. Mijn collega Rahied heeft je toen geholpen met de order en de goede kortingen. Als het goed is heb je nu dan ook het goede bedrag in de bevestiging ontvangen, klopt dat? Houd er rekening mee dat de kortingen ook helemaal onderaan staan. In My T-Mobile kun je de kortingen van het nieuwe contract nog niet zien, maar deze worden wel toegekend wanneer het abonnement daadwerkelijk van start is gegaan. Hopelijk stelt dit je wat gerust! 😉

Hopelijk is alles zo helemaal duidelijk, maar als je nog ergens vragen over hebt, let us know!

Reageer