Beantwoord

Verlenging, echter zonder voordelen

goedendag,

ik heb bericht ontvangen dat ik weer mag verlengen en heb gekeken naar de aanbiedingen via my T-Mobile. Als ik bijvoorbeeld kijk naar een "stel samen en stel bij" abonnement met 3Gb internet en 120 minuten per maand icm de Samsung Galaxy S7 32Gb, kom ik uit op een maandbedrag van € 44,50. Echter wanneer ik niet inlog en hetzelfde abonnement kies icm dezelfde telefoon ( dus als zijnde nieuwe klant ), komt het maandbedrag op hetzelfde neer. Het enige voordeel wat er dus is bij verlengen is het niet hoeven te betalen van de aansluitkosten a € 29,95 ( omgerekend € 1,25 per maand op een looptijd van 24 maanden ). Naar mijn mening mag T-Mobile reeds bestaande klanten best wat meer belonen voor het trouw blijven aan T-Mobile.
Ik hoor graag hoe jullie hier over denken.
icon

Beste antwoord door KoenM 24 maart 2016, 04:42

Fhantagiro schreef:

Hoe 'anderen' erover denken weet ik niet. Ik kan je wel mijn mening vertellen. Wanneer je de zoekfunctie had gebruikt had je wellicht meerdere topics gevonden waarin jouw vraag ook gesteld wordt. Inclusief antwoorden 😃 Makkelijk toch?

Dus wanneer je even de moeite doet en hier op zoekt dan kom je al een heel eind. Mocht je daarna nog vragen hebben over het verlengingsaanbod, stel ze dan gerust.

Succes!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Fhantagiro schreef:

Hoe 'anderen' erover denken weet ik niet. Ik kan je wel mijn mening vertellen. Wanneer je de zoekfunctie had gebruikt had je wellicht meerdere topics gevonden waarin jouw vraag ook gesteld wordt. Inclusief antwoorden 😃 Makkelijk toch?

Dus wanneer je even de moeite doet en hier op zoekt dan kom je al een heel eind. Mocht je daarna nog vragen hebben over het verlengingsaanbod, stel ze dan gerust.

Succes!
Reputatie 4
Badge +7
Verlengen via TM geeft in de meeste gevallen geen voordeel, bij een reseller ben je veelal goedkoper uit.
KoenM, ik heb het forum ook doorzocht, maar ik zie nergens een eenduidig antwoord voorbij komen of vaste klanten wel of geen korting ontvangen. Wel dat er wordt gevraagd of er contact opgenomen mag worden, en vervolgens een reactie dat T-Mobile en de klant er samen uit zijn gekomen.

Toetsie, ik ga nog wel eens verder zoeken inderdaad.Blijf het toch vreemd vinden dat T-Mobile de reeds bestaande klanten in principe niet beloond voor "het trouw blijven" aan hen.

Reageer