Beantwoord

Verlenging en afwijzinging

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik ben al jaren klant van t-mobile en heb geen achterstanden. Ik heb een afwijzing gehad voor mijn verlenging omdat volgens mij inkomen en lasten toets het onverantwoord zou zijn om een toestelkrediet aan te gaan. Dat betwijfel ik ten zeerste daar ik met mijn partner een meer dan modaal inkomen heb en onze lasten echt niet hoog zijn. Wat kan ik doen om dit te checken en waar kan ik vinden wat je moet verdien om voor een toestel in aanmerking te komen.

Overigens vind ik dit een heel vreemd argument omdat ik nu evenveel betaal voor het huidige abonnement en geen problemen heb om dit te betalen.
icon

Beste antwoord door Seccie 22 november 2018, 06:01

Goedemorgen @m-lijn,

Ik kan als mede-klant niet je gegevens of reden van afwijzing inzien, maar kan je wel doorverwijzen:

Je kunt via deze website een formulier invullen - hiermee kun je de reden van afwijzing opvragen. Deze zal T-mobile je toesturen nadat ze de aanvraag van je ontvangen hebben!

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @m-lijn,

Ik kan als mede-klant niet je gegevens of reden van afwijzing inzien, maar kan je wel doorverwijzen:

Je kunt via deze website een formulier invullen - hiermee kun je de reden van afwijzing opvragen. Deze zal T-mobile je toesturen nadat ze de aanvraag van je ontvangen hebben!

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Ik heb het formulier al ingevuld. Toevallig vandaag de reden van afwijzing ontvangen dat het niet verantwoordelijk wordt geacht mij een toestelkredit te geven wegens mijn lasten en inkomen. Heel vreemd omdat ik 2x modaal inkomen krijg en mijn lasten minimaal zijn. Alles wordt op tijd betaald en er zijn geen schulden buiten een lage hypotheek en krediet bij de bank Zou het aan kunnen liggen dat mijn contract pas in februari is afgelopen en ik dus eigenlijk twee telefoons op mijn naam heb staan ? Is maar een idee. Ik ben heel benieuwd waar ik kan achterhalen welke normen er gehanteerd worden want de kosten van het nw abonnement zijn ongeveer gelijk aan wat ik nu ook al betaal.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi m-lijn,

Dat zou inderdaad goed kunnen, maar wij kunnen dat zelf verder niet inzien! Wat je kunt doen is even naar https://www.bkr.nl/ik-ben-doorverwezen-naar-bkr/ gaan, daar kun je je gegevens opvragen zodat je kunt zien welke registraties er onder jouw naam staan. Wellicht geeft dat wat meer duidelijkheid! 🙂

Reageer