Beantwoord

Verlenging geen mail

  • 2 december 2018
  • 1 reactie
  • 669 Bekeken

Gisterenavond hebben wij het contract van mijn vriend verlengd. Na alles te hebben ingevuld kregen we de melding dat we binnen 10 min een bevestigingsmail zouden ontvangen. Tot nu toe hebben we helemaal niks ontvangen en als we kijken bij de orderstatus staat er geen bestelling gevonden?? Moeten we het nu dan opnieuw bestellen..??
icon

Beste antwoord door David 3 december 2018, 10:28

Hi Men1980,

Het kan soms zo zijn dat het wat langer duurt voor de bestelling er doorheen is. Een e-mail kan ook in de spambox belanden, hebben jullie daar al gekeken?

Heeft hij zelf al contact met ons opgenomen om dit uit te laten zoeken? De contractant moet dit namelijk zelf doen, in verband met zijn privacy. Hij kan dat ook via deze Community regelen, met een eigen account. Andere manieren vind je op onze pagina over de klantenservice, maar we helpen hem hier ook graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Men1980,

Het kan soms zo zijn dat het wat langer duurt voor de bestelling er doorheen is. Een e-mail kan ook in de spambox belanden, hebben jullie daar al gekeken?

Heeft hij zelf al contact met ons opgenomen om dit uit te laten zoeken? De contractant moet dit namelijk zelf doen, in verband met zijn privacy. Hij kan dat ook via deze Community regelen, met een eigen account. Andere manieren vind je op onze pagina over de klantenservice, maar we helpen hem hier ook graag verder!

Reageer