Vraag

Verlenging herstellen?

Goeden dag,
Ik had een vraagje.
Ik heb 16december 2018 me abo verlengt.
Me abo verloopt officieel 16 april.
Maar mocht 4maanden van tevoren verlengen.
Nu heb ik m dus verlengt met weer een 2 jarige contract.
Maar eigenlijk wil het liefst 1 jaar contract.
Is dat nog mogelijk om het te wijzigen.
Want ik weet dat mijn toestel niet lang met mij meegaat.
Ben een kluns en zal vast weer laten vallen of wat dan ook.
Maar goed.
Is er een nog mogelijkheid om dus me contact nog te herstellen en er 1 daarvan te maken en.
Mvg

1 reactie

Reputatie 6
Badge +14
Hoi Najiha,

Als je via internet of telefonisch verlengd hebt dan heb je wettelijk 14 dagen bedenktijd en kun je de verlenging binnen die tijd nog ongedaan maken. Als je in de winkel verlengd hebt kan dat niet.

Indien mogelijk zul je eerst de verlenging van 2 jaar moeten annuleren en vervolgens kies je dan voor 1 jaar.

Maar er is een 2e mogelijkheid want als je nu net gekozen hebt voor een Go Sim Only dan kun je alles gewoon zo laten. Mocht je telefoon kapot gaan dan kun je via toestelflexibiliteit je Go Sim Only omzetten naar een nieuw Go met toestel abonnement, ook als je nog in de 2 jaar periode zit. Je gaat dan opnieuw een contract met toestel aan voor 1 of 2 jaar en je huidige sim only contract wordt beëindigd. Lees even goed de voorwaarden toestelflexibiliteit. Let op! Dit alles geldt dus niet bij een Basis Sim Only!

Ik hoop dat je hier verder mee komt. Dit hele verhaal met toestel flexibiliteit geldt voor jou natuurlijk wel pas vanaf 16 april 2019 dus jouw telefoon moet het nog wel tot die tijd uithouden.

Groet, Folkert

Reageer