Beantwoord

Verlenging in Mobile Madness Maand

• 5 december 2016
  • 17 reacties
  • 460 Bekeken

Ik heb vorige week tmobile aan de lijn gehad over mijn contracts verlenging.
Ik heb gezegd dat ik nog even tijd nodig had om er over na te denken.
Er zou mij een speciale offer gedaan worden maar uiteindelijk ga ik nog net zoveel betalen als iedereen die dit abonnement nieuw afsluit..vreemd.
Volgens de medewerker zou de korting duurder uitvallen dan de december aktie..
Toch vreemd.
Mijn nieuwe abonnement zou er zo uit moeten gaan zien: stel samen en stel bij sim only 20 gb data en onbeperkt bellen. Geen internet europa bundel meer.
Hier mee kom ik uit op 31 euro per maand toch?
En sls ik nou het 6gb abonnement zou nemen en het dan volgende maand bijstel naar 20 gb kom ik dan niet goedkoper uit? Momenteel betaal ik namelijk 50 cent minder voor het 20gb tegenover het 6 gb data pakket.
Bedankt
icon

Beste antwoord door Amy 6 december 2016, 10:07

Hi Ragbambi,

Ik zag dat je jouw tweede bericht hier ook in een los topic had gepost. Deze heb ik verwijderd. Het is namelijk niet toegestaan om berichten dubbel te posten. Om het overzicht te bewaren kun je jouw vragen het beste in één topic stellen. Zou je daar rekening mee willen houden? Alvast bedankt!

Slim dat je goed aan het vergelijken bent. Nou zitten we momenteel in de Mobile Madness Maand en de kortingen zijn op het moment zó goed dat we hier geen verdere kortingen op kunnen geven. Nou heb ik zojuist even gekeken naar het type abonnement dat jij wilt. Je komt dan uit op een bedrag van €30,- per maand. In het dit topic gaat het om een abonnement mét toestel en daarbij krijg je ook 50% korting op het Startabonnement. Bij Sim Only is dat niet het geval.

Wat de kortingen betreft.. die vervallen inderdaad wanneer je een bundel aanpast. Nou krijg je er uiteraard wel gewoon weer een korting voor terug. Wat die korting precies is ligt aan het moment. Die kortingen kunnen in principe per dag weer verschillen. Je kunt via My T-Mobile wel op het moment van aanpassen van de bundels zien wat de bundel kost en wat voor een korting je gaat krijgen. Nou heb ik net op My T-Mobile naar je datagebruik gekeken en ik zag dat daar veel verschil in zit. De ene maand gebruik je niets, de andere maand gebruik je bijna 15GB. Ik kan dus ook niet goed inschatten van welke bundel je het beste gebruik kunt gaan maken. De kortingen zijn momenteel wel erg hoog dus de 20GB bundel nemen is nu wel voordelig.

Ik hoop dat ik je zo nog wat extra informatie heb gegeven. Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

17 reacties

Nog een vraagje. In de kleine letters van het stel samen en stel bij abonnement staat dat iedere x als ik het naar boven of beneden stel het een contractswijziging betreft en dat dan ook de abonnementsprijzen op het moment van aanpassing niet meer van toepassing zijn.
Met andere woorden ik profiteer nu van de madness korting maar als ik volgende maand mijn pakket aanpas kan ik weer terug vallen naar het duurdere tarief.
Dat kan toch niet???
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ragbambi,

Ik zag dat je jouw tweede bericht hier ook in een los topic had gepost. Deze heb ik verwijderd. Het is namelijk niet toegestaan om berichten dubbel te posten. Om het overzicht te bewaren kun je jouw vragen het beste in één topic stellen. Zou je daar rekening mee willen houden? Alvast bedankt!

Slim dat je goed aan het vergelijken bent. Nou zitten we momenteel in de Mobile Madness Maand en de kortingen zijn op het moment zó goed dat we hier geen verdere kortingen op kunnen geven. Nou heb ik zojuist even gekeken naar het type abonnement dat jij wilt. Je komt dan uit op een bedrag van €30,- per maand. In het dit topic gaat het om een abonnement mét toestel en daarbij krijg je ook 50% korting op het Startabonnement. Bij Sim Only is dat niet het geval.

Wat de kortingen betreft.. die vervallen inderdaad wanneer je een bundel aanpast. Nou krijg je er uiteraard wel gewoon weer een korting voor terug. Wat die korting precies is ligt aan het moment. Die kortingen kunnen in principe per dag weer verschillen. Je kunt via My T-Mobile wel op het moment van aanpassen van de bundels zien wat de bundel kost en wat voor een korting je gaat krijgen. Nou heb ik net op My T-Mobile naar je datagebruik gekeken en ik zag dat daar veel verschil in zit. De ene maand gebruik je niets, de andere maand gebruik je bijna 15GB. Ik kan dus ook niet goed inschatten van welke bundel je het beste gebruik kunt gaan maken. De kortingen zijn momenteel wel erg hoog dus de 20GB bundel nemen is nu wel voordelig.

Ik hoop dat ik je zo nog wat extra informatie heb gegeven. Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden!
Ik ben al 14 jaar klant en ook ik mag verlengen. Geen aanbieding niks. Ik mag hetzelfde betalen wat nieuwe klanten betalen. Ik stap over op tele2.
Reputatie 2
sevengemini: Tele2 heeft nog niet zo'n netwerk als Tmobile dus bedenk wel dat je op meerdere plekken geen bereik of slechter bereik heb. Heb net zitten te kijken naar sim only maar dat verschilt elkaar niet veel. Ze zijn zelf gelijk aan en je krijgt een slechtere netwerk voor terug. Hou dat wel in je achterhoofd. Gewoon een tip. Heb namelijk ook voor de keus gestaan.
http://www.4gdekking.nl
Bij tele2 krijg ik 2gb meer en betaal €1,50 minder
Reputatie 2
Dan moet je het doen als er in jouw gebied goed bereik is. Ik weet uit ervaring dat het netwerk van tele2 minder bereik heeft dan van Tmobile dus dan deel ik die graag met jouw. En de link die jij stuurde bewijs dat ook nog.

Kijk jij met of zonder toestel?

sim only Tmobile 20 gb en onb. bellen is 30 euro en geen aansluitkosten.
Sim only Tele2 24 GB en onb. bellen is 35 euro + 10 euro aansluitkosten.

bij 6gb sim only + onb. bellen is 25 bij tele2 krijg je 8gb + onb. bellen 25 euro plus 10 euro aansluitkosten

Zijn de twee voorbeelden waar ik naar heb gekeken even snel.
Neem het in overweging. Ik ben niet pro Tmobile maar ik en me partner hebben voor dezelfde keus gestaan. en aangezien wij Tmobile samen hebben, hebben we beide ook nog eens 2.50 euro extra korting. en dan worden alle providers duurder of gelijk aan.

Daarom dacht ik even mee met jouw.

succes met je keus.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sevengemini,

Zo te zien denkt Kijkdan al goed met je mee! Daarnaast is er in jouw eigen topic al meerdere keren gereageerd. Zou je bij één topic voor jouw vragen/opmerkingen kunnen houden? Zo houden we het forum en de topics overzichtelijk.
Dus nog even voor de duidelijkheid. Als ik nu een verlenging afsluit en ik maak geen 1 x gebruik van de stel samen en stel bij dan is er geen abonnements aanpassing en betaal ik tegen het einde van volgend jaar nog steeds hetzelfde bedrag als wat ik er nu voor ga betalen? Of mogen jullie zoiezo prijswijzigingen doorvoeren?

En wat is de reden dat de 6gb bundel nu 50 cent duurder is dan het 20 gb bundel? Want hier heb ik nog geen antwoord op gehad.
Trouwens het einde contract was overigens gisteren. Ik wil wel even zeker weten dat ik niet weer een jaar aan de internet europa bundel vastzit wsnt dit heb ik al wel ruim van te voren aan gegeven.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ragbambi,

Dat klopt inderdaad, wat jij nu betaalt, betaal je over een jaar ook nog. Het enige waar je rekening mee moet houden is de inflatiecorrectie. Daardoor gaan de prijzen wel omhoog, maar dat staat verder los van het abonnement of de acties.

Deze acties zijn ook precies de reden waarom de databundel van 6 GB duurder is dan de 20 GB. In sommige acties zit er nou eenmaal meer korting op het ene product en de volgende week is het misschien wel weer anders. Ik zou er je voordeel mee doen. :)

Dit heb je inderdaad ruim van tevoren aangegeven, dus dat staat genoteerd. Geen zorgen!
Dankjewel
En wat gebeurd er met mijn bundel van deze maand na de contractverlenging? Want als het komt te vervallen? Krijg ik dan restitutie,neem ik de mbs mee of ka ik beter die 20gb nog even opmaken of uitdelen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ragbambi,

Je ontvangt altijd op de 27ste van de maand jouw nieuwe bundels. Als op een andere datum jouw verlenging ingaat, dan ontvang je wel jouw volledige internetbundel (bijvoorbeeld 20GB) maar gaan de MB's die je al hebt verbruikt in de dagen ervoor hier vanaf. Dus stel jouw verlenging met 20GB gaat in op 15/12 en je hebt van 27/11 tot en met 14/12 5GB verbruikt, dan ontvang je op 15/12 15GB voor de resterende dagen. Je kunt natuurlijk ook altijd even wachten tot de datum waarom je jouw nieuwe tegoed krijgt met verlengen, wat jij prettig vindt.

Als je verlengt met een sim only gaat deze verlenging nog dezelfde dag in, als je verlengt met een toestel bij jouw abonnement gaat jouw verlenging in zodra je jouw toestel hebt ontvangen.

Geeft dit meer duidelijkheid? Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Bedankt. Als ik toch zou kiezen voor een abonnement met toestel zou ik dan veel doorder uit komen of heb je daar ook zon goeie actie voor?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ragbambi,

We hebben daar ook mooie acties voor in de Mobile Madness maand! 🙂

Je vindt hier de aanbiedingen van toestellen van de Mobile Madness . Wie weet zit daar ook wat moois voor je bij!
Hoi. Als ik voor de lenovo play kies voor een verlenging van 1 jaar moet ik dan toch nog 300 euro bijbetalen? Dat is belachelijk veel toch?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ragbambi,

De acties gelden inderdaad vooral op de contracten van 24 maanden, zeker bij de toestellen. Het klopt inderdaad dat de prijzen van de Lenovo bij 1 jaar aanzienlijk hoger zijn. Wat dat betreft kun je dan beter voor de deal van 24 maanden gaan. De kortingen op het toestel van Mobile Madness zijn hier goed aanwezig! 😉

Reageer