Beantwoord

Verlenging is duurder dan huidige abonnement, ondanks zelfde bundels

• 2 november 2016
  • 7 reacties
  • 366 Bekeken

Badge +5
Beste forummers,

Op dit moment kan ik mijn abonnement verlengen. Ik heb op dit moment het volgende abonnement:

Stel Samen & Stel Bij
Onbeperkt NL & 120 EU
3 GB
2,50 korting door T-Mobile Samen

Hiervoor betaal ik nu maandelijks € 17,67 per maand.

Als ik wil verlengen, ga ik maar liefst 27 euro betalen, min 2,50 korting van T-Mobile Samen komt uit op € 25 per maand.

Eventueel voldoet de bundel van 120 minuten ook wel, maar dan nog ga ik € 19,50 per maand betalen met de korting van T-Mobile Samen meegerekend.

Hoe kan het dat dit zoveel duurder is ondanks dat het exact hetzelfde abonnement is? Eigenlijk zou ik mijn abonnement gerust 2 jaar willen verlengen tegen dezelfde prijs als ik nu heb zonder nieuw toestel.
icon

Beste antwoord door David 3 november 2016, 14:04

Hey HugoB,

Zo te zien denken onze Klantexperts al met je mee! 🙂 De laatste reactie van Kaassausje klopt overigens, je verliest je Extra punten dan niet. Dit is alleen het geval wanneer je een heel nieuw contract afsluit.

Om op de kosten van de abonnementen terug te komen: ik zie dat je op het moment zeer scherpe kortingen hebt, deze liggen hoger dan de kortingen die we op het moment aanbieden. Om deze reden zou je bij de verlenging meer betalen dan je nu doet. In principe is dit dus omdat je deze 2 jaar profiteert van een onwijs scherpe deal.

Ik zie dat je voorlopig nog niet uit contract bent, dus je kunt je nog rustig oriënteren en wellicht komt er tussendoor nog wel een mooie actie waar je jouw voordeel mee kunt doen. 🙂 Ik hoop in ieder geval dat je toch nog een mooie deal vindt en klant bij ons blijft!

Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten! We zouden je eventueel ook in gesprek kunnen laten komen met een verkoopadviseur. Mocht je dit willen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Hoi HugoB,

Vervelend dat je zoveel meer gaat betalen. Echter je huidige abonnement zal niet automatisch stoppen. Dit blijft na einde contract gewoon doorlopen met een opzegtermijn van een maand. Eventuele kortingen ben je dan wel kwijt. Als de prijs die er dan uit komt lager is dan een verlenging zou ik je aanraden het abonnement stilzwijgend te laten doorlopen.

Mocht je verlengen via een andere weg (zoals Studentmobiel), dan verlies je helaas wel je T-Mobile Extra punten. Als je dit via TM zelf doet gelukkig niet. Eventuele opgespaarde belminuten vervallen ook indien deze langer dan 1 maand geldig waren geweest.
Badge +5
Als ik hem stilzwijgend laat doorlopen ga ik € 35,35 betalen. Daar gaat nog 2,50 korting af. Nog een veel duurdere optie dus helaas.
Mocht je verlengen via een andere weg (zoals Studentmobiel), dan verlies je helaas wel je T-Mobile Extra punten.
Dit klopt niet, je verliest je T-Mobile Extra punten niet als je verlengt via een reseller, zolang je echt voor verlengen kiest. Bij bijvoorbeeld een opzegging of een wijziging in het klantnummer zouden ze wel vervallen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey HugoB,

Zo te zien denken onze Klantexperts al met je mee! 🙂 De laatste reactie van Kaassausje klopt overigens, je verliest je Extra punten dan niet. Dit is alleen het geval wanneer je een heel nieuw contract afsluit.

Om op de kosten van de abonnementen terug te komen: ik zie dat je op het moment zeer scherpe kortingen hebt, deze liggen hoger dan de kortingen die we op het moment aanbieden. Om deze reden zou je bij de verlenging meer betalen dan je nu doet. In principe is dit dus omdat je deze 2 jaar profiteert van een onwijs scherpe deal.

Ik zie dat je voorlopig nog niet uit contract bent, dus je kunt je nog rustig oriënteren en wellicht komt er tussendoor nog wel een mooie actie waar je jouw voordeel mee kunt doen. 🙂 Ik hoop in ieder geval dat je toch nog een mooie deal vindt en klant bij ons blijft!

Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten! We zouden je eventueel ook in gesprek kunnen laten komen met een verkoopadviseur. Mocht je dit willen, dan horen we dat graag!
Badge +5
Bedankt voor de reactie allen! Dan wacht ik nog even af met verlengen. Ik heb overigens ook nog een zakelijk abonnement, dus misschien ga ik die wel gewoon gebruiken en verleng ik niet. Dan zet ik de bundels gewoon uit en houd ik alleen het startabonnement over. Of is het ook mogelijk om naar prepaid over te stappen?
Hoi HugoB.

Ja, ook overstappen naar prepaid is een optie als je dat liever zou willen, dat kost eenmalig €9,95. Overige voorwaarden en info kun je vinden op deze pagina. 🙂
Badge +5
Helemaal duidelijk, bedankt! Ik ga het overwegen.

Reageer