Beantwoord

Verlenging kost een stuk meer dan nieuw abonnement met toestel afsluiten..

• 4 januari 2016
  • 5 reacties
  • 301 Bekeken

Waarom betaal ik een stuk meer bij verlenging dan een nieuwe klant?

Ik ben al jaren trouwe klant van T-mobile en ik betaal een stuk meer voor verlenging dan mijn vrouw die precies hetzelfde toestel (Iphone 5s) en een beter abonnement als nieuwe klant bij t-mobile heeft afgesloten. Ik voel me ongelofelijk in de maling genomen en onderzoek nu hoe is zo snel mogelijk mijn recente verlenging met nieuw toestel kan annuleren.

Daarnaast zie ik op my T-mobile dat het contract pas 30 april 2016 in gaat! Dit terwijl ik mijn huidige contract in oktober 2015 al verlopen was en ik op 31 december 2015 heb verlengd! Ik kan het bijna niet geloven.... Men wil mij nu 4 ook nog eens ongemerkt 4 maanden extra laten betalen. Wat een enorme teleurstelling dit. Uiteraard kan ik het hier niet bij laten zitten. Iemand tips om dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door David 6 januari 2016, 12:00

Hey Peter,

Wat jammer om te lezen dat je zo teleurgesteld in ons bent!

In ons systeem zie ik dat de levering van je toestel op 8 januari verwacht wordt. Bedoel je dat je vrouw geen bericht van vertraging heeft ontvangen of dat zij het toestel al mag ontvangen? Dit zou namelijk erg vreemd zijn, dan is er in het systeem iets fout gegaan. Wanneer je toestel geleverd is, dan wordt de datum van je contract ook automatisch aangepast, daar hoef je dus geen zorgen over te hebben!

Het heeft niet te maken met het verschil tussen bestaande en nieuwe klant, maar met het moment van bestellen. Als vaste klant zal je natuurlijk nooit meer gaan betalen dan een nieuwe klant zou doen. Op dit moment kan ik helaas nog niet inzien wat je vrouw gaat betalen, dus ik weet niet precies hoe groot het verschil is? Misschien kunnen wij hier nog iets aan doen. Aangezien je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen, zou je deze eventueel nog kunnen annuleren, zodat je hetzelfde als je vrouw kunt afsluiten. Deze beslissing laat ik dan ook aan jou over, want dat heeft dan wel als nadeel dat je het toestel later zult ontvangen..

Ik hoor het graag van je, want ik wil je hier graag bij verder helpen!
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +13
Beste Peter heeft je vrouw misschien eerder een abonnement afgesloten tijdens een bepaalde actie?
Tevens zal jouw abonnement zodra je je toestel binnen heb ook kwa datum terug komen.
Dus dan is de start datum van je nieuwe abonnement de dag dat je je toestel in ontvangst mag nemen.
Heb je al een bezorg afspraak gemaakt?
Beste Rosan,

ik heb verlengt op 31 december en mijn vrouw op 4 januari. Ik vind dit erg vreemd. Ze is gewoon een stuk goedkoper uit. Verder is de levering van de telefoon vertraagd, dus kan nog geen afspraak maken. Bij mijn vrouw is dit niet het geval.

Groet,
Peter
Reputatie 7
Badge +20
Hey Peter,

Wat jammer om te lezen dat je zo teleurgesteld in ons bent!

In ons systeem zie ik dat de levering van je toestel op 8 januari verwacht wordt. Bedoel je dat je vrouw geen bericht van vertraging heeft ontvangen of dat zij het toestel al mag ontvangen? Dit zou namelijk erg vreemd zijn, dan is er in het systeem iets fout gegaan. Wanneer je toestel geleverd is, dan wordt de datum van je contract ook automatisch aangepast, daar hoef je dus geen zorgen over te hebben!

Het heeft niet te maken met het verschil tussen bestaande en nieuwe klant, maar met het moment van bestellen. Als vaste klant zal je natuurlijk nooit meer gaan betalen dan een nieuwe klant zou doen. Op dit moment kan ik helaas nog niet inzien wat je vrouw gaat betalen, dus ik weet niet precies hoe groot het verschil is? Misschien kunnen wij hier nog iets aan doen. Aangezien je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen, zou je deze eventueel nog kunnen annuleren, zodat je hetzelfde als je vrouw kunt afsluiten. Deze beslissing laat ik dan ook aan jou over, want dat heeft dan wel als nadeel dat je het toestel later zult ontvangen..

Ik hoor het graag van je, want ik wil je hier graag bij verder helpen!
Ha David,

dank voor je bericht. Mijn vrouw heeft een haar toestel al ontvangen. Mijn toestel wordt hopelijk 8 januari geleverd. Onze abonnementen zijn de volgende:

- onbeperkt bellen + 120 europa
- 1 gig internet (mijn vrouw zelfs 3 gig)

Totaal betaal ik 35 per maand en mijn vrouw 28,5. Dus een verschil van 6,50 per maand
Daarnaast moest 154 nog bij betalen voor het toestel en mijn vrouw 131. Beide hebben een iphone 5s 16 gig.

Ik ga graag verder met je in contact over een oplossing.

Groet,
Peter
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Dankjewel voor de toelichting! Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie.

Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer