Beantwoord

Verlenging met 10GB in plaats van 5GB

• 18 juni 2017
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Hallo, ik heb een klacht! gaat over contractverlenging die ik gisteren besteld had waarin 2 keuzes aangeboden werden, tot 2 maal toe duidelijk aangegeven ik voor de lage maand kosten wilde gaan, en ik advies over mn datagebruik wilde, aangezien ik vermoedde ik rond de 3 gb per maand gemiddeld verbruik, er was storing dus dat kon niet, aangegeven ik onbeperkt bellen wilde met 5 gb databundel aangezien 6 gb die ik nu heb niet meer in go bundels bestaat. tot mn stomme verbazing zie ik nu toch verlenging met 10 gb door uw collega afgesloten is waar ik niet akkoord mee ga hier heb ik niet toestemming voor gegeven tijdens gesprek van gisteren!!! dit is een slechte beurt naar de klant en getuigt niet van klantloyaliteit naar de klant door dan toch stiekem duurdere kosten door te drukken, als ik niet opgelet had, zat ik met nog hogere kosten notabene!! ik wil compensatie voor deze klacht, en dat t-mobile zo snel mogelijk deze contractverlenging corrigeert in onbeperkt bellen met 5 gb databundel en terugkoppeling hierover samen met compensatie voor deze klacht
tevens is mij tijdens telefoontje nix uitgelegd over 4g of 4g plus voor mijn databundel waarin bij laatste snelheden tot 300 mbts te halen zijn
icon

Beste antwoord door Thalina 19 juni 2017, 15:44

Hoi Smile2,

Het is zeker niet onze bedoeling dat we stiekem een hogere internetbundel doorvoeren! Ik was zelf niet bij het telefoongesprek dus ik weet niet wat er precies is besproken. In ieder geval excuses namens mijn collega. Mogelijk is er een misverstand ontstaan over de hoogte van de internetbundel. Ik heb in ieder geval feedback gegeven aan mijn collega hierover.

Verder heb ik zojuist jouw verlenging geannuleerd. Hier heb je zojuist ook een bevestiging per e-mail van ontvangen. Als je wilt kun je nu opnieuw verlengen met nu 5GB. Je kunt dit zelf online doen of ik kan ervoor zorgen dat je nogmaals gebeld wordt. Uiteraard zal ik dan mijn collega duidelijk uitleggen dat het om 5GB gaat en niet om 10GB. Als je gebeld wilt worden, kun je dan aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent?

Wat betreft 4G of 4G+: dit zit standaard bij onze abonnementen, dus hier hoef je verder niet extra voor te betalen of een speciale bundel voor af te sluiten.

Ik hoop dat je bovenstaande oplossing een goede oplossing vindt. Als je nog aanvullende vragen hebt of als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Smile2,

Het is zeker niet onze bedoeling dat we stiekem een hogere internetbundel doorvoeren! Ik was zelf niet bij het telefoongesprek dus ik weet niet wat er precies is besproken. In ieder geval excuses namens mijn collega. Mogelijk is er een misverstand ontstaan over de hoogte van de internetbundel. Ik heb in ieder geval feedback gegeven aan mijn collega hierover.

Verder heb ik zojuist jouw verlenging geannuleerd. Hier heb je zojuist ook een bevestiging per e-mail van ontvangen. Als je wilt kun je nu opnieuw verlengen met nu 5GB. Je kunt dit zelf online doen of ik kan ervoor zorgen dat je nogmaals gebeld wordt. Uiteraard zal ik dan mijn collega duidelijk uitleggen dat het om 5GB gaat en niet om 10GB. Als je gebeld wilt worden, kun je dan aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent?

Wat betreft 4G of 4G+: dit zit standaard bij onze abonnementen, dus hier hoef je verder niet extra voor te betalen of een speciale bundel voor af te sluiten.

Ik hoop dat je bovenstaande oplossing een goede oplossing vindt. Als je nog aanvullende vragen hebt of als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer