Beantwoord

Verlenging met bewindvoerder

• 20 april 2017
  • 9 reacties
  • 375 Bekeken

Hallo

Mijn bewindvoerder heeft op 6-4-2017 een mailtje met goedkeuring gestuurd voor verlenging van mijn abonnement.
Het is nu 20 april en ik heb nog niets gehoord.
Kunnen jullie ergens zien hoe het er nu voor staat? Want ik vind het erg lang duren en ben echt toe aan een nieuwe telefoon. Mijn huidige telefoon heeft echt kuren nu.

Mvg Monique Janse
icon

Beste antwoord door Hajar 24 april 2017, 10:50

Hi Monique,

Ik begrijp dat je zo snel mogelijk wilt verlengen. Ik zie ook dat je afgelopen vrijdag contact hebt gehad met een collega via Facebook. Heeft jouw bewindvoerder inmiddels gemaild naar ons? Zodra je aanvraag is verwerkt, krijg je 7 dagen om te verlengen. We hebben genoeg mooie toestellen in ons assortiment dus ik hoop dat er een leuke tussen zit voor jou!

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Monique,

Ik begrijp dat je zo snel mogelijk wilt verlengen. Ik zie ook dat je afgelopen vrijdag contact hebt gehad met een collega via Facebook. Heeft jouw bewindvoerder inmiddels gemaild naar ons? Zodra je aanvraag is verwerkt, krijg je 7 dagen om te verlengen. We hebben genoeg mooie toestellen in ons assortiment dus ik hoop dat er een leuke tussen zit voor jou!

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Hi Hajar

Dank je voor je reactie!
Ja ze heeft inmiddels een nieuwe mail gestuurd. Ik had de originele mail met de goedkeuring ook nog afgelopen weekend doorgestuurd. Dus ze zullen het wel dubbel krijgen :)
Maar duurt het dan ook weer 10 werkdagen voor de blokkade eraf gaat?
Ja er zitten hele leuke toestellen tussen, dat komt wel goed. Alleen baal ik dat ik weer zo lang moet wachten 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hey Monica,

Beter te vaak dan helemaal niet natuurlijk! 😉

Het kan dan inderdaad weer even duren voor alles verwerkt is en de blokkade opgeheven is. Jouw bewindvoerder heeft, als het goed is, nog meer gegevens van ons, dus misschien kan ze even direct contact opnemen om dit te regelen? Anders is het inderdaad even afwachten tot de e-mail verwerkt is, hopelijk gebeurt dit zo spoedig mogelijk!

Hopelijk heb je gauw jouw nieuwe toestel in handen!
Hi

Mijn bewindvoerder heeft op 26 april een mail gestuurd naar (eindelijk het juiste mailadres)
Kunnen jullie kijken hoe de aanvraag /goedkeuring ervoor staat? Hoe lang het nog duurt? 😐
Ik ben echt dringend aan een nieuwe telefoon toe en ben het weekend een paar dagen weg. Dus dan zou het fijn zijn als ik een mobiel heb die 100% werkt.

Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Monica,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk wilt kunnen verlengen als jouw toestel niet goed meer werkt! Ik heb gelijk contact opgenomen met mijn collega van de afdeling die deze brieven verwerkt. Zij heeft de e-mail van jouw bewindvoerder ontvangen en zal deze vandaag in behandeling nemen en hierop reageren. Dus de verwachting is wel dat je nog voor het weekend kunt verlengen met een nieuw toestel, maar voor alle zekerheid moeten we dat nog even afwachten. We zijn er in ieder geval mee bezig!

Heb je al een nieuw toestel op het oog? :)

Als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Hi Thalina

Ohh gelukkig! Dank je voor je reactie!
Ik wacht het af, ik hoop dat het snel lukt :)

Ik heb 2 toestellen op het oog, maar daar kom ik wel uit 😊
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Monica,

Ik heb inmiddels meer nieuws: je kunt vanaf 11 mei 2017 verlengen! 🙂 Je kunt daarvoor naar een T-Mobile shop gaan, bellen naar ons via 06-24001200 of verlengen via onze website. Je hebt een week de tijd om te verlengen, maar dat moet dus goedkomen aangezien je het al voor het weekend wilde doen.

Veel succes met kiezen tussen de twee toestellen! Laat je weten als het is gelukt en welke het is geworden?
Hi Thalina

Het is inmiddels allemaal gelukt hoor! πŸ˜ƒ
Ik heb nu de Samsung Galaxy s8! Mooi toestel en net optijd voor mijn weekendje weg! 😊
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Monica,

Kijk aan, fijn om te horen! Gefeliciteerd met je nieuwe toestel 🙂 Hopelijk heb je genoten van het weekendje weg!

Als je in de toekomst nog een vraag hebt, dan weet je ons te vinden!

Reageer