Vraag

Verlenging met korting

• 9 februari 2016
  • 17 reacties
  • 462 Bekeken

Ik zou op zich bij jullie willen verlengen (ben al klant toen jullie nog Ben waren) maar nu wil ik graag verlengen met de Samsung S6 edge +. Moet ik dan perse €49,95 meteen betalen? Of is er iets als coulance voor goede trouwe klanten?

17 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Je hoeft niet persé te verlengen via TM zelf, je kunt ook via een dealer verlengen, vaak krijg je het toestel dan zonder bijbetaling.
Ok thnx. Nooit geen ervaring mee gehad dus misschien proberen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Texas,

Leuk dat je wilt verlengen!

Je zou dit inderdaad via een externe dealer kunnen doen, voorbeelden hiervan zijn Miky of Studentmobiel. Maar uiteraard willen we jou ook graag in contact brengen met een van onze collega's van de sales-afdeling. Vind je dat een goed idee? Zij kunnen jou namelijk adviseren in een passend abonnement en even de mogelijkheden met je doorspreken. Als je wilt dat wij een belafspraak voor je maken, wil je dan een tijd en een dag aangeven wanneer het je goed uitkomt? Dan zorgen wij dat je gebeld wordt! 🙂
Ik ga vanmorgen eerst naar de T-mobile winkel. Daarna kijk ik wel verder goed Amy?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Texas,

Natuurlijk is dat goed! 😉 Laat je aan ons weten hoe het was?
Je hebt privé bericht Amy
Reputatie 7
Badge +15
Hi Texas,

Ik heb ondertussen op je gereageerd 🙂.
Hallo,
ik wil ook verlengen maar helaas zie ik op de site geen aantrekkelijke aanbiedingen. Mijn keus is gevallen op de iPhone S6 maar ik moet bij T-Mobile bijbetalen terwijl dit bij de concurrent 'gratis' is. Is er niks te regelen?
Ememka.....heb je veel T-mobile extra punten? Dat kon ik mijn eigen bijdrage mee betalen.
Dat = daar
Reputatie 7
Badge +20
Hi EMemka,

Welkom terug op ons Forum!

Wat leuk dat je interesse hebt in de iPhone 6S. Dat is een mooi toestel van de hoogste prijsklasse. Dat is ook de reden waarom je ook moet bijbetalen. Hoe zou je het vinden als ik een belafspraak maak met onze verkoopafdeling? Ik kan je niet garanderen dat je dan ineens minder gaat betalen, maar wellicht kunnen jullie samen kijken naar een leuke aanbieding!

Ik hoor graag van je!

@Texas: dankjewel voor het delen van je tip! Dat is inderdaad ook een optie! 🙂
Hallo Hajar,
Een belafspraak is prima.
Ik hoor het wel.
🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ememka,

Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's. Je wordt zo snel mogelijk anoniem gebeld.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! 🙂
Hi Ememka,

Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's. Je wordt zo snel mogelijk anoniem gebeld.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! :)

Ik ben gebeld. Aangezien het me op dat moment niet uitkwam is er een belafspraak gemaakt voor 18/2 jl op een bepaald tijdstip. Helaas belde er toen niemand. Wel op 19/2 op een geheel ander tijdstip. Jammer!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ememka,

Ai, dat is inderdaad niet zo handig! Ik zie inderdaad dat mijn collega je op 19/2 heeft proberen te bellen. Excuus voor het ongemak! Mogen we het nog een keer proberen? Zo ja, op welke dag van deze week ben je tussen 16:00 en 18:00 uur goed bereikbaar?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Het kan wat mij betreft dinsdag- of woensdag-ochtend rond 10.00uur. 's Middags is er geen mogelijkheid.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ememka,

Bedankt voor je reactie! Helaas zie ik je reactie nu pas, dus vandaag rond 10:00 uur gaat niet meer lukken. Ik heb aan mijn collega gevraagd of hij je morgen rond 10:00 uur kan bellen.

Laat je even weten hoe het gesprek is gegaan?

Reageer