Beantwoord

Verlenging met valse belofte

• 20 november 2020
  • 8 reacties
  • 463 Bekeken

Afgelopen oktober heb ik mijn telefoonabonnement bij T-Mobile verlengd. Ik sprak de medewerker en heb aangegeven dat ik geïnteresseerd ben in de verlenging, mits er ook wat extra wordt gedaan. Bij mijn vorige verlenging kreeg ik een Apple hoesje en nog 2 andere accessoires. Dit was weliswaar met de T-Mobile extra punten, maar de collega aan de lijn vertelde mij expliciet dat dit geen probleem was en dat ik bij mijn nieuwe verlenging een originele hoesje en screenprotector krijg. Na weken wachten was de nieuwe iPhone eindelijk op voorraad en kreeg ik bericht dat ik het kon ophalen. Eenmaal in de winkel aangekomen kreeg ik een onaangename verrassing, namelijk het hoesje en screenprotector is niet gratis. Ondanks de belofte van de medewerker. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en het toestel is in de winkel blijven liggen. Kan ik de call-log ontvangen of kan iemand hier naar luisteren? Met valse beloftes verlengingen afsluiten is niet de manier van zaken doen zoals ik dat gewend ben van T-Mobile. Graag ontvang ik hier een oplossing voor.

icon

Beste antwoord door Hajar 23 november 2020, 09:08

Hi @siarsaid 

Ik heb dit vrijdag direct doorgezet en als het goed ben je al teruggebeld of word je nog teruggebeld door de collega met wie je eerder hebt gesproken. Het ging hier om een fout vanuit de sales collega en we willen je ook oprechte excuses aanbieden voor de onjuiste informatie die je hebt gekregen. Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het mij weten. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @siarsaid 

Ik heb dit vrijdag direct doorgezet en als het goed ben je al teruggebeld of word je nog teruggebeld door de collega met wie je eerder hebt gesproken. Het ging hier om een fout vanuit de sales collega en we willen je ook oprechte excuses aanbieden voor de onjuiste informatie die je hebt gekregen. Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het mij weten. 

Hi @siarsaid 

Hallo, 

Tot op heden heb ik nog niks vernomen van jou collega. Kun je kijken of er iemand zsm contact kan opnemen a.u.b.?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @siarsaid 

Ik heb het doorgegeven aan de collega. 

We zijn inmiddels een week verder sinds ik 1 van jou collega's had gesproken die mij beloofde dat ik teruggebeld zou worden. Nu heb ik van u 2 dagen geleden ook een toezegging gehad, maar nog steeds niks vernomen. Graag vandaag nog een telefoontje van iemand van T-mobile.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @siarsaid,

Dit ga ik gelijk even voor je navragen, excuus voor het wachten! 

Wederom geen actie vanuit T-mobile om met een oplossing te komen of überhaupt terug te bellen. Vrijdag zelf weer gebeld en hieruit kwam ook geen oplossing. Klachtenformulier bestaat ook niet bij jullie dus via deze weg wil ik nogmaals kenbaar maken dat ik een klacht wil indienen m.b.t. de persoon die de sale heeft gemaakt. 
Volgens de medewerker die ik sprak komt dit vaker voor dat sales-medewerkers valse toezeggingen doen om een sale te maken en zo hun bonus binnen te halen. Dit is geen manier van zaken doen. 

Dat de persoon mij niet gaat terugbellen mag nu wel duidelijk zijn. Ik verwacht wel een oplossing van jullie, na jarenlang klant te zijn zo te worden opgelicht is niet wat ik gewend was van T-Mobile.

Dat een medewerker mij vandaag nog belt met een oplossing/alternatief lijkt mij niet zo moeilijk na zo’n lange tijd.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @siarsaid 

Ik heb je een privébericht gestuurd!

@Hajar Ik heb je nog een antwoord gestuurd

Reageer