Afgelopen oktober heb ik mijn telefoonabonnement bij T-Mobile verlengd. Ik sprak de medewerker en heb aangegeven dat ik geïnteresseerd ben in de verlenging, mits er ook wat extra wordt gedaan. Bij mijn vorige verlenging kreeg ik een Apple hoesje en nog 2 andere accessoires. Dit was weliswaar met de T-Mobile extra punten, maar de collega aan de lijn vertelde mij expliciet dat dit geen probleem was en dat ik bij mijn nieuwe verlenging een originele hoesje en screenprotector krijg. Na weken wachten was de nieuwe iPhone eindelijk op voorraad en kreeg ik bericht dat ik het kon ophalen. Eenmaal in de winkel aangekomen kreeg ik een onaangename verrassing, namelijk het hoesje en screenprotector is niet gratis. Ondanks de belofte van de medewerker. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en het toestel is in de winkel blijven liggen. Kan ik de call-log ontvangen of kan iemand hier naar luisteren? Met valse beloftes verlengingen afsluiten is niet de manier van zaken doen zoals ik dat gewend ben van T-Mobile. Graag ontvang ik hier een oplossing voor.
Beste antwoord door Hajar
Hi
Ik heb dit vrijdag direct doorgezet en als het goed ben je al teruggebeld of word je nog teruggebeld door de collega met wie je eerder hebt gesproken. Het ging hier om een fout vanuit de sales collega en we willen je ook oprechte excuses aanbieden voor de onjuiste informatie die je hebt gekregen. Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het mij weten.