Vraag

verlenging mogelijk vanaf 3 of 4 maanden voor einde contractsperiode??

Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 4
@ Daggie en Pieter_v_G

Bedankt voor jullie terugkoppeling! Het wordt nu inderdaad weer goed weergegeven! 😃
Reputatie 5
Vannochtend het "aanbod" bekeken via my tmobile.

Dat is in ieder geval niet interessant genoeg voor mij 😉 (t.o.v andere mogelijkheden die er zijn)

maar goed, ze gaan me straks nog bellen, dus ben benieuwd... 😉
Reputatie 5
ben om 5 over 3 gebeld (netjes hoor, rond 3h was afgesproken 😉 )

Als eerste: erg aardige medewerker, moet heel eerlijk zeggen dat ik zijn naam vergeten ben door een beetje chaos die mijn zoontje aan het aanrichten was, tijdens en na het telefoon gesprek... maar ok.

Deze meneer heeft een aantal stappen met mij doorgelopen, en kwam tot dezelfde conclusie als ikzelf: 1gb internet is en blijft prima (heb ik nu ook) en 150 belminuten is genoeg.

Toen kreeg ik de abonnementsprijs te horen, en de kosten van de telefoon (galaxy s4)

Wat mij opviel was dat de prijs van het abonnement per maand HOGER ligt als de prijs via "my tmobile" (ongeveer 2 euro meer per maand voor hetzelfde abonnement) maar de prijs van het toestel, is LAGER.

Netto zou ik per maand bijna 2 euro goedkoper uit zijn (toestelprijs / 24 + maand abo prijs) in vergelijking tot de my tmobile site.

op zich natuurlijk niet slecht... maar als ik het exact zelfde abonnement afsluit via gsmwijzer.nl of studentmobiel.nl, dan ben ik netto per maand ongeveer 6 euro goedkoper uit als het aanbod via my-tmobile, en dus 4 euro per maand nog goedkoper uit als het aanbod via de vriendelijke medewerker aan de telefoon.....

Natuurlijk kwam deze medewerker met het "verhaal" van de garantie, via tmobile direct ben je veel netter en sneller weer geholpen als via een dergelijke site (met een hele uitleg erachter)

de vraag is.... is dat (in hoever dit al waar is) mij een verschil van 140 euro over 24 maanden wel waard (t.o.v my tmobile)
Of bijna 106 euro t.o.v het aanbod van deze meneer....

dat is dus iets waar ik even onderzoek naar moet doen (hoe goed is de garantie afhandeling via studentmobiel of gsmwijzer), want ik vind 106 euro nog steeds een boel geld!!!

maandag belt deze meneer mij nog terug, om het er nog even over te hebben. Hij zou me voor die tijd nog even een offerte toesturen zodat ik alle info heb.

DUS: prima medewerker, maar of het aanbod voor mij goed genoeg is, moet ik nog even over nadenken 😉 ik ga nog even op onderzoek uit.... 😉
Mijn contractgegevens

Huidig tariefplan: i-300 '08  € 45,70 per maand
Bundels: T-Mobile Grenzeloos Consumer Travel & Surf
Startdatum contract: 31 augustus 2010
Einddatum contractsperiode: 30 augustus 2012 
Abonnementsperiode: 24 maanden

Abonnement verlengen:
Je komt nog niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vanaf 4 maanden (min één dag) voor het eind van je vaste contractperiode, kun je bij T-Mobile je contract vernieuwen.

Bijvoorbeeld: als je vaste contractperiode afloopt op de 17e, kun je 4 maanden eerder vanaf de 18e je contract vernieuwen.

NB. Ik dien wel op te merken dat ik inmiddels mijn overstap naar Vodafone heb geregeld - althans, de aanvraag tot overstap heb ingediend bij Vodafone - en dat het mogelijk om die reden is aangepast? In dat geval was het wellicht wel handig geweest om die tekst daar te plaatsen en de mogelijkheid van verlenging uit te zetten. Dit zorgt juist weer voor meer onduidelijk.
Reputatie 2
Mijn abonnement loopt af maar heb nog 250 belminuten. In de shop werd geadviseerd om niet te verlengen omdat ik dan mijn belminuten kwijt ben. Geadviseerd werd om zonder abonnement door te gaan dit zou voor dezelfde maandkosten gaan als ik nu heb. Wat ik altijd hoor is, dat je na je contractperiode duurder uit bent maar volgens de medewerkers maakt dat niet uit. Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je de belminuten kwijt raakt. Ik heb er wel voor betaald en tijdens de contractduur geen mogelijkheid mijn inkoop van belminuten te verlagen zonder gevolgen.
Reputatie 4
@ M_BJ

Goed dat je dit even navraagt! Ik zie dat er inderdaad sprake is van een goedgekeurde nummerbehoudaanvraag voor 07/08, dit geldt tevens als een opzegging van jouw contract. Op dat moment is het niet mogelijk om je abonnement bij T-Mobile te verlengen, vandaar dat je deze melding ziet staan! 🙂

@ busje40

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je gebruik maakt van een Relax 110 Sim Only abonnement. Wanneer de einddatum is verstreken zal het abonnement onder dezelfde voorwaarden doorlopen. Eventuele kortingen vervallen dan wel, maar ik zie dat je deze momenteel niet meer ontvangt; in jouw geval maakt dat dan inderdaad niets uit. Het Relax prijsplan wordt al langere tijd niet meer aangeboden, het is dan ook niet mogelijk het opgespaarde tegoed mee te nemen naar een abonnement met andere voorwaarden.

Ik raad je aan om jouw abonnement na de einddatum (19/07) via My T-Mobile te verlagen naar Relax 70 Sim Only. Je bespaart dan maandelijks €2 en het opgespaarde Relax-tegoed wat je hebt opgebouwd kan je dan gewoon gebruiken.
hoi ik wou vragen als het niet nog eerder kon om te verlengen weet iermand dat mijn tel is echt dood en heb echt een anderen nodig
ik kan pas in november verlengen met de 4 maanden er al bij gerekend mvg
Reputatie 4
Hoi Snor46, 

Welkom op het forum 😃

Het is wel mogelijk om nog eerder te verlengen, maar dat wordt een early renewal genoemd. 
Hiervoor betaal je wel 70,- euro aan kosten en je dient wel aan een aantal voorwaarden te voldoen. 
Ik zal hier de link plaatsen: https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2851/p/198

Op deze manier kan je zelf lezen aan welke voorwaarden je moet voldoen en alles nog even op je gemak door lezen voordat je beslist een early renewal te doen. Je sluit dan al eerder een nieuw abonnement af, welke dan ingaat zodra je oude contract voorbij is. Begrijp je?
Je kan natuurlijk ook een goedkoop toestel aanschaffen en deze gebruiken 😃
Het is maar net wat jou voorkeur heeft 😃
Groetjes Tribaltim
WillemE schreef:

@ allen

Dankzij jullie alertheid hebben wij de fout op de website kunnen aanpassen, momenteel wordt inderdaad weer de juiste informatie weergegeven op de website. Onze/mijn dank is groot! 😉

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/untitled-298956/"

T-Mobile contracten zijn 4 maanden voor de einddatum van het contract te verlengen. Via andere kanalen wordt dezelfde termijn gehanteerd! Mocht er iets anders staan aangegeven op een website van een externe dealer, stuur mij dan even een privébericht. Dan ga ik dit voor je uitzoeken! :)

Coolblue hanteert nog steeds drie maanden, kunnen jullie aangeven waarom? Of geef aan hen door ook 4 maanden te hanteren. Ik lees hier toch echt andere kanalen ook 4 maanden.
Reputatie 4
@ Yvonne ykr

Bedankt voor je reactie. Ik zie dat je ook een privébericht hebt gestuurd, ik ga dit even navragen en je hoort dit dan van me! 🙂
goeden avond als het goed is kan ik 10 december verlengen klopt dat? 

smartphoneshop.nl geeft 3 maanden aan >>>>> Loopt je T-Mobile abonnement bijna af? Wanneer je abonnement binnen 3 maanden afloopt, dan kun je nu snel en eenvoudig je huidige T-Mobile abonnement verlengen. Je profiteert direct van de beste aanbiedingen, zoals degene die op deze pagina staan.
Reputatie 5
@robert24 je kunt 120 maanden voor het einde van je contract vernieuwen, bij veel maanden met 31 dagen is dit dus iets langer. Je kunt rond 10 december inderdaad vernieuwen, check dan voor de zekerheid even je My T-Mobile daar zal dit op het moment dat je mag vernieuwen worden aangegeven.

Reageer