Beantwoord

Verlenging niet doorgevoerd

• 19 september 2019
  • 4 reacties
  • 955 Bekeken

Gisteren heb ik geprobeerd om via de My T-Mobile app mijn abo te verlengen. De einddatum was allang gepasseerd, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Helaas kreeg ik een foutmelding. Daarna wel een mail ontvangen dat bestelling verwerkt was en dat ik binnen een paar uur meer info via een andere mail zou ontvangen. Helaas niks meer gehoord. Een nieuwe verlenging wordt direct afgewezen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door David 20 september 2019, 13:55

Hoi @non-sens,

Dit heb ik gelijk voor je gecontroleerd en ik zie dat jouw bestelling na de kredietcheck is afgewezen. Op deze website vind je meer informatie over deze check en wat dit voor jou betekent.

Als je na het lezen van de informatie nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Even bellen met de klantenservice.
Zij kunnen precies zien, welke info van jou in de systemen staat.
Mocht er wat fout staan, kunnen ze dat ook aanpassen.

En mocht de verlenging toch niet geregeld zijn, kunnen ze dat ook nog voor je verzorgen.
Morgenvroeg vanaf 08:00 uur te bereiken op 06 - 2400 1200.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @non-sens,

Dit heb ik gelijk voor je gecontroleerd en ik zie dat jouw bestelling na de kredietcheck is afgewezen. Op deze website vind je meer informatie over deze check en wat dit voor jou betekent.

Als je na het lezen van de informatie nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Afgewezen na de kredietcheck? Ik ben al sinds het BEN-tijdperk abonnee en daarmee misschien wel de meest langlopende en meest trouw betalende abonnee binnen heel T-Mobile. Ik ga dus niet zelf op een website uitzoeken wat er mis is gegaan, maar verwacht dat er per omgaande contact met mij opgenomen wordt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @non-sens

Wij hebben geen inzicht in de reden van afwijzing. Op de website die David heeft gedeeld staat precies uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en hoe je eventueel de reden van afwijzing zou kunnen opvragen. Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer