Beantwoord

Verlenging niet zichtbaar

• 20 september 2017
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Rond 8 aug heb ik volgens mijn gegevens een verlenging afgesloten voor 2 jaar.
Op mijn klantenpagina kan ik hier niets van terugvinden.
Graag reactie
C. Thomas
icon

Beste antwoord door David 21 september 2017, 12:02

Hoi Cor,

Je weet het nooit, er kunnen zomaar wat scammers zijn die jouw nummer van een forum plukken! Moeten we niet willen natuurlijk!

Ik heb even gekeken, maar zie dat jouw verlenging niet goed is verwerkt, doordat de einddatum van het huidige contract botste met de aanvraag en de datum van de verlenging. Op dit moment is er dus geen verlenging bij ons. Deze afwijziging is ook per mail verstuurd naar jouw Gmail, al begin augustus. Je kunt jouw bestelling opnieuw plaatsen via My T-Mobile. Er verandert verder niets aan de einddatum van het huidige contract en je kunt nog altijd gebruikmaken van Unlimited Madness. 🙂

Laat je weten of het allemaal gelukt is? Anders helpen we je graag verder!
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Corthomas.

Allereerst: ik heb je telefoonnummer verwijderd uit je bericht, het is namelijk niet toegestaan om privégegevens te delen op het openbare forum. Zou je er in de toekomst aan willen denken dat de hele wereld hier mee kan lezen? Dank je.

Zou je in jouw My T-Mobile eens onder 'Mijn abonnement' willen kijken? Daar zou, direct onder de header, een aantal kopjes moeten staan, waaronder ook een kopje voor het nieuwe abonnement. (Eventuele kortingen bij een verlenging die nog niet is ingegaan worden niet weergegeven.)

Laat je weten of je het hebt kunnen vinden? Anders zal een T-Mobile Moderator moeten kijken of de verlenging goed is doorgekomen. Zij reageren doorgaans binnen 24-48 uur.
Dank voor je hulp; wist niet dat ik zo populair was in de wereld.
Onder het kopje abonnementen staat alleen het huidige abonnement en het oude contract.
Graag reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cor,

Je weet het nooit, er kunnen zomaar wat scammers zijn die jouw nummer van een forum plukken! Moeten we niet willen natuurlijk!

Ik heb even gekeken, maar zie dat jouw verlenging niet goed is verwerkt, doordat de einddatum van het huidige contract botste met de aanvraag en de datum van de verlenging. Op dit moment is er dus geen verlenging bij ons. Deze afwijziging is ook per mail verstuurd naar jouw Gmail, al begin augustus. Je kunt jouw bestelling opnieuw plaatsen via My T-Mobile. Er verandert verder niets aan de einddatum van het huidige contract en je kunt nog altijd gebruikmaken van Unlimited Madness. 🙂

Laat je weten of het allemaal gelukt is? Anders helpen we je graag verder!
Heb nu de prijzen bekeken van sim only samen en die komen overeen met met mijn augustus order alleen heb ik geen 100 belmin voor europa. Maw woorden ik krijg nu minder voor de zfgesproken prijs. Ik beroep mij dus op het afgesloten contract van 8 aug.
Verder heb ik berichten gecontroleerd en zie geen bericht dat het contract is geannuleerd. Dit is ook zeer vreemd want ik heb dit duidelijk gedaan onder het kopje verlenging dus daar kan geen misverstand over ontstaan en de nieuwe ingangsdatum is duidelijk door jullie gecommuniceerd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Corthomas,

Ik ben ook gelijk voor je gaan kijken en ik zie dat het prijsplan dat je in augustus hebt geprobeerd af te sluiten nog exact hetzelfde is als de huidige prijsplannen.

Zoals in het prijslijstoverzicht zichtbaar is kan je ook met het huidige T-Mobile Go Basic 120 minuten per maand bellen naar de EU. Daarnaast kan je uiteraard in het buitenland gewoon aanspraak maken op je Nederlandse bundels, ook hier is niets aan veranderd. ;)

Ik hoop dat je hiermee verder komt. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag!

Reageer