Vraag

Verlenging op My T-mobile, maar geen verlenging gedaan

• 1 januari 2016
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Vandaag keek ik weer eens op MyT-Mobile. Afgelopen maanden stond hier altijd een verleng nu knop, omdat mijn abonnement (SIM Only) eind januari afloopt. Deze knop was nu verdwenen en er was onder contract een 'nieuw contract' bijgekomen. SIM Only, 300 min/500 mb, 24 mnd. Ik heb deze verlenging echter nooit aangevraagd.
Ik ben wel een keer in de T-mobile shop geweest, waar verschillende verlengingen doorgerekend zijn en heb ook op de site het een en ander nagekeken. Echter nooit verder gegaan als abonnementen met opties bekeken. Kan ook geen mails vinden van t-mobile aangaande abonnementsverlengingen.

Waar komt deze dan verlenging vandaan?

3 reacties

Badge +13
Beste zeekuiken dat klinkt als iets wat niet de bedoeling is en zal door een moderator nader bekeken moeten worden.
Dit kan door de feestdagen die er tussen hebben gezeten wat langer duren dan normaal ook omdat mede klanten eerst proberen te helpen en een moderator de openstaande topics met 24/48 uur oppakt.
Update: ondertussen contact gehad met klantenservice (0624001200) en uitgevonden dat het contract aangemaakt is in de T-mobile shop. Bij de T-Mobileshop bleek dat het contract waarschijnlijk per ongeluk aangemaakt is. Geen ondertekend contract gevonden. Wordt ongedaan gemaakt.
-Topic kan gesloten worden-
Badge +13
Fijn dat je het nog even laat weten dat het al idd om een misverstand gaat en dat het is opgelost gelukkig.

Wil je wel verlengen?
Of weet je nog niet helemaal wat je wil met of zonder toestel?

Reageer