Beantwoord

Verlenging overeenkomst.

Reputatie 2
Op 12 januari loopt 1 van de 2 contracten af bij T-Mobile.
Gisteren 10-12 bij T-Mobile Heerlen geweest voor de verlenging.
Volgende afgesproken:
Toestel IPhone 6S plus 64GB.
Abonnement: 6GB - 120 Minuten.
Bijbetaling 374 Euro.
Helaas toestel niet voorradig bij filiaal.
Geen probleem toestel wordt thuis gebracht, u krijgt email met daarin alle info.
Hoesje gekocht voor de iPhone 6S plus bij T-Mobile.

Vandaag 10-12 maar eens gebeld met T-Mobile want nog geen e-mail gekregen.
Te woord gestaan door medewerker "Snap het niet uw bestelling is afgewezen"
Waarop ik zeg: "Begrijp ik niet al meer dan 5 jaar bij T-Mobile nooit problemen gehad"
Medewerkster stelt voor om het na te vragen bij Sales afdeling.
Medewerkster komt terug met als antwoord "Moet u maar even bij filiaal Heerlen langs gaan wij kunnen niks doen"

Dus vanavond naar filiaal Heerlen, e.e.a. uitgelegd snappen het daar ook niet.
Ok, bestelling opnieuw gedaan, zelfde toestel, zelfde abonnement, zelfde bijbetaling.
Toestel niet voorradig, laten ze deze keer overkomen uit filiaal Maastricht.
Toestel is zaterdag 12-12 of dinsdag 15-12 in Heerlen en kunt u dan op komen halen.

Prima geregeld, niks mis mee.

Na thuis komst wordt ik gebeld door de medewerken die mij geholpen heeft op 9-12.
Ja het probleem was dat hij een foutje gemaakt had ( dat zei hij zelf ).
Toen ik op 9-12 met hem e.e.a had afgesproken had hij het verkeerde scherm openstaan en mijn toestelkeuze iPhone 6S plus 64 GB kost 100 euro meer in aanbetaling.
Of ik dus maar even extra wil betalen, dus aanbetaling 470 euro ipv 370 euro.
Medewerker vertelde mij ook dat hij verder niks voor me kan doen.
Als antwoord kreeg ik alleen maar te horen " ja is mijn fout maar fouten maken we allemaal toch? ""Maar toestel is onderweg en kunt u op gestelde datum ophalen met bijbetaling van 470 euro"

De aanbieding / verlenging die de medewerker van filiaal Heerlen deed betrof, volgens zijn zeggen een iPhone 6s ( dus niet de plus ), want hij had het verkeerde scherm open staan.
Herhaaldelijk heb ik tijdens het gesprek aangegeven dat het een 6S plus betreft.
Waarom zou ik anders een hoesje kopen voor de 6S plus bij T-Mobile, hier heb ik zelfs nog spaarpunten voor ingewisseld.

Ik heb dit de medewerker van filiaal Heerlen verteld dat ik dit niet accepteer en dat hij maar met een oplossing moet komen.
De fout ligt bij hem en niet bij mij.
Een mondelinge overeenkomst is nog steeds rechtsgeldig in Nederland.
Gelukkig was ik niet alleen op 9-12 en 10-12 maar vergezeld met 2 andere personen, deze kunnen evt optreden als getuige indien noodzakelijk.

Gebeld met klantenservice T-Mobile medewerker heeft aantekening gemaakt van bovenstaand en stelde mij in het gelijk maar moest het maar regelen met manager filiaal Heerlen
Zaterdag 12-12 heb ik een afspraak met de manager van filiaal Heerlen.
Ik hoop dat er een oplossing komt voor bovenstaand.
Deze manier van omgaan met klanten is onacceptabel
icon

Beste antwoord door Willem 13 december 2015, 13:47

@ embraer

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik begrijp dat dit gaat om een zeer vervelend geval van miscommunicatie, mijn welgemeende excuses hiervoor. We willen je als trouwe klant natuurlijk erg graag behouden, maar ik snap dat deze situatie voor twijfel zorgt. Ik hoop dan ook dat mijn collega's in de T-Shop hier een passende oplossing voor hebben gevonden.

Het abonnement dat aan je Forumprofiel is gekoppeld, is niet het abonnement waar je vraag over gaat- voor zover ik kan zien. Ik ben daarom erg benieuwd: hoe is het gesprek verlopen? Houd ons maar even op de hoogte, we horen het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste embraer Het lastige is is dat winkel en Online shop twee aparte dingen zijn dus contract daar gemaakt zijn lastig na te gaan met de online shop.

Had je thuis ook al de prijzen bekeken voordat je naar de shop ging?
En heb je tijdens het gesprek niet mee gekeken op het scherm want ze gaan altijd het gehele contract af inclusief telefoon word dan genoemd.
Verder is 100 euro nou niet iets wat ze zomaar als extra korting zullen geven het is namelijk gaan 20% extra.
Reputatie 4
@ embraer

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik begrijp dat dit gaat om een zeer vervelend geval van miscommunicatie, mijn welgemeende excuses hiervoor. We willen je als trouwe klant natuurlijk erg graag behouden, maar ik snap dat deze situatie voor twijfel zorgt. Ik hoop dan ook dat mijn collega's in de T-Shop hier een passende oplossing voor hebben gevonden.

Het abonnement dat aan je Forumprofiel is gekoppeld, is niet het abonnement waar je vraag over gaat- voor zover ik kan zien. Ik ben daarom erg benieuwd: hoe is het gesprek verlopen? Houd ons maar even op de hoogte, we horen het graag!

Reageer