Beantwoord

Verlenging Samsung Galaxy S7 Edge zonder bijbetaling

ik heb een nieuwe telfoon Samsung Galaxy S7 32GB met Gear VR is vanaf 18 maart beschikbaar maar op de web staat zonder bij betaalen maar ik moet 53 uero bij betaalen dit klopt toch niet of heb ik het verkeert gr marietje
icon

Beste antwoord door Amy 5 maart 2016, 11:51

Goedemorgen Marietje,

Leuk dat je verlengd hebt!

Je kon bij de verlenging kiezen uit verschillende opties voor de toestelbetaling. Ik heb jouw bestelling er even bij opgezocht en ik zie dat jij hebt gekozen voor de Samsung Galaxy S7 Edge 32GB (met Gear VR) met een toestelbetaling van €27,- per maand met eenmalige kosten van €54,19. Deze kosten zijn inderdaad voor het toestel. Bij dit toestel was het niet mogelijk om te kiezen voor €0,- bijbetaling. Bij de Samsung Galaxy S7 (zonder Edge) was dit wel het geval. Heb je misschien bij het bestellen de toestellen door elkaar gehaald?

Vergeet overigens niet om de Gear VR aan te vragen bij Samsung. In dit forumtopic lees je precies hoe je dit kunt doen. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Marietje,

Leuk dat je verlengd hebt!

Je kon bij de verlenging kiezen uit verschillende opties voor de toestelbetaling. Ik heb jouw bestelling er even bij opgezocht en ik zie dat jij hebt gekozen voor de Samsung Galaxy S7 Edge 32GB (met Gear VR) met een toestelbetaling van €27,- per maand met eenmalige kosten van €54,19. Deze kosten zijn inderdaad voor het toestel. Bij dit toestel was het niet mogelijk om te kiezen voor €0,- bijbetaling. Bij de Samsung Galaxy S7 (zonder Edge) was dit wel het geval. Heb je misschien bij het bestellen de toestellen door elkaar gehaald?

Vergeet overigens niet om de Gear VR aan te vragen bij Samsung. In dit forumtopic lees je precies hoe je dit kunt doen. 🙂
oke heel hartelijk dank voor u berigt hahah daarom vroeg ik het heb er niet veel verstand van vandaar ik het vraag maar hartelijk dank hierom gr marietje
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Marietje,

Graag gedaan natuurlijk! Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag, we helpen je hier natuurlijk graag verder! 😃
goede avond ik heb een vraagje .
ik heb mijn nieuwe telfoon de Samsung Galaxy S7 Edge 32GB (met Gear VR
en heb nu ook het ogineelen hoesje de clear view cover etui rabat.maar nu hoor ik steets van mensen dat dat hoesje schadelijk is voor de telefoon dat die daardoor kapot gaat .mijn vraag is of u daar mechien iets van weet hoop op u bericht gr marietje :?
Hoi marijke90.

Je hebt over deze vraag al een ander topic geopend. Het is tegen de huisregels van het forum om je vraag meermaals te posten, dit omdat het forum onoverzichtelijk wordt als iedereen dat zou doen. Zou je daar in de toekomst aan willen denken? Dank je. :)

Je vraag zal worden beantwoord in je andere topic.

Reageer