Vraag

Verlenging Sim Only alsnog met toestel??

  • 23 mei 2020
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi, de nieuwe ingangsdatum van mijn nieuwe sim only abonnement is nog niet ingegaan. Is het mogelijk om alsnog een toestel aan toe te voegen aangezien het nog geen lopende abonnement is?

Groetjes Taan


4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Taan  Welkom in de community. Wat leuk dat je nu ook voor een nieuwe telefoon wil gaan, welke gsm wil je?

Je komt vast ook in aanmerking voor Toestelflexibiliteit.

Lees 👇 de uitleg.

Toestelflexibiliteit

Jouw abonnement kan op ieder moment aangepast worden. Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wacht je op de nieuwste iPhone of het laatste model van Samsung. Dit is geen enkel probleem. Tijdens jouw contractperiode stap je gewoon over naar een abonnement mét toestel. Wij beëindigen jouw abonnement voor je. Jouw nieuwe abonnement gaat daarna meteen in. En wat nog voordeliger is, is het feit dat je je voordelige Sim Only tarieven behoudt. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand. 
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only

Ga even langs een TM shop of wacht op de hulp van een moderator.

Veel succes

 

Reputatie 2

Belangrijk hier is om te weten of je een nieuwe of een bestaande klant bent. Daarnaast is het handig om te weten hoelang geleden je dit abonnement hebt afgesloten en hoe je het abonnement hebt afgesloten. Dus in de winkel of via het internet? 
 

Bovenstaande werkt alleen zodra je abonnement al loopt. 

Dank voor reacties!

Het is een verlenging maar nog niet ingegaan en inderdaad online afgesloten. Als het online te regelen valt om alsnog een toestel erbij te nemen zou (vooral nu) ideaal zijn maar kan natuurlijk ook even een bezoekje aan de shop doen

Reputatie 2

Omdat je het online afgesloten hebt heb je 14 dagen bedenktijd zodra je je bestelling ontvangen hebt. Dus als je binnen deze periode zit, meteen bellen en annuleren. 
 

Je kunt hier meer over vinden op de volgende pagina: https://www.t-mobile.nl/retourformulier

 

Zit je buiten dit termijn dan sul je helaas moeten wachten tot je abonnement gaat lopen en kun je het voorstel van @CrisTien uitvoeren. Daarvoor kun je contact opnemen met de klantenservice of even langs gaan bij een winkel van T-mobiele. Weet dat niet alle winkels al geopend zijn in deze tijd.

 

Succes

 

 

 

Reageer