Beantwoord

Verlenging tijdens Mobile Madness

• 2 januari 2017
  • 8 reacties
  • 209 Bekeken

Goedemiddag,
Ik werd door jullie gebeld in december, omdat ik in aanmerking kwam voor verlening van mijn huidige abonnement. Hier heb ik gebruik van gemaakt. Er werd toen verteld dat ik ook een cadeaubon voor in de t-mobile shop zou krijgen t.w.v. €20, als ik het abonnement gelijk telefonisch zou verlengen. Ik zou dan per sms een cadeaukaart krijgen en deze in de winkel kunnen besteden.

Het abonnement heb ik binnen per mail, maar de sms heb ik nog niet ontvangen. Krijg ik die als mijn nieuwe abonnement ingaat?

Groetjes,
Carmen
icon

Beste antwoord door David 2 januari 2017, 16:59

Hey Carmen,

Je had de €20,- eigenlijk al ontvangen moeten hebben, maar ik zie dat deze nog niet opgestuurd is. Ik heb dit gelijk voor je gedaan, dus als het goed is heb je de SMS zeer spoedig binnen! Laat je weten of dit daadwerkelijk ook zo is?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Carmen,

Je had de €20,- eigenlijk al ontvangen moeten hebben, maar ik zie dat deze nog niet opgestuurd is. Ik heb dit gelijk voor je gedaan, dus als het goed is heb je de SMS zeer spoedig binnen! Laat je weten of dit daadwerkelijk ook zo is?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je! 🙂
Hi David,

Dank voor je snelle antwoord! Ik heb de sms nog steeds niet ontvangen... kan dat kloppen?
Of moet ik nog ietsje geduldiger zijn? 🙂

Groetjes,
Carmen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Carmen,

Heb je de sms inmiddels ontvangen? David heeft hem namelijk goed verzonden. Het kan zo zijn dat je de sms niet hebt ontvangen omdat de actie tot 31-12-2016 liep. Mocht dat zo zijn dan ga ik kijken of we jou van een andere oplossing kunnen voorzien.

Let me know! 🙂
Nee nog steeds niet. Maar ik heb mijn nieuwe contract in Dec. 2016 vernieuwd.. Dus had hem toen al moeten ontvangen, wat dus niet is gebeurd..
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Carmen,

Jammer dat je deze nog niet hebt gekregen. Ik stuur je even een privébericht met meer info! 🙂
Reputatie 1
ff vraag ik heb hem in november verlengt met madnes maand gelde dat ook al dan want anders heb ik niks ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Hey Janjanendekids,

Dit heb ik natuurlijk gelijk voor je gecontroleerd, maar jouw verlenging valt niet onder deze voorwaarden. Het klopt dus inderdaad dat je geen SMS hebt ontvangen. Gelukkig heb je zo te zien met de Mobile Madness wél een heel scherpe deal afgesloten! :)

Als je nog verdere vragen hebt, let us know!
Reputatie 1
ik vind het alleen jammer ik heb eind nov aangepast ,dat in de winkel me niet er op geattendeerd hebben

Reageer