Beantwoord

Verlenging van Samsung S4 naar S7

Hai,

Ik denk er over te verlengen van de s4 naar de S7 van Samsung. Zit er in de S7 dezelfde soort sim als in de S4?
Hoe zit het met de ingangsdatum en het overzetten van gegevens e.d.? Kan ik met de sim ook nog switchen tussen beide toestellen? Alle tips welkom!!
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2016, 18:18

Hi Essie40,

Welkom terug op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je contract vrij bent dat betekent dus dat als je nu verlengt je abonnement direct kan in gaan. Heel veel mensen zijn tevreden over de S7 dus een goede keus! Bekijk de reacties in dit topic.

Wanneer je een nieuwe telefoon bestelt dan krijg je er ook een nieuwe simkaart bij die je kan gebruiken. Ik wil je dan ook adviseren om die simkaart te gebruiken zodat je optimaal gebruik kan maken van het toestel. (Een oudere simkaart kan namelijk minder goed werken.) Op deze pagina staan ook tips om je gegevens over te zetten van de s4 naar de s7.

Hoe zou je het vinden als ik een belafspraak maak met onze collega's van de verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Essie40,

Welkom terug op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je contract vrij bent dat betekent dus dat als je nu verlengt je abonnement direct kan in gaan. Heel veel mensen zijn tevreden over de S7 dus een goede keus! Bekijk de reacties in dit topic.

Wanneer je een nieuwe telefoon bestelt dan krijg je er ook een nieuwe simkaart bij die je kan gebruiken. Ik wil je dan ook adviseren om die simkaart te gebruiken zodat je optimaal gebruik kan maken van het toestel. (Een oudere simkaart kan namelijk minder goed werken.) Op deze pagina staan ook tips om je gegevens over te zetten van de s4 naar de s7.

Hoe zou je het vinden als ik een belafspraak maak met onze collega's van de verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod.
Beste Hajar,
Ik twijfel inderdaad tussen hier blijven of over stappen naar Vodafone. Die bieden namelijk bijna dezelfde 2 aanbiedingen aan als t-mobile voor de s7 en de s7 edge. Bij vodafone moet ik wel 25,- aansluitkosten betalen. Hier niet. Alleen betaal ik daar voor de s7 voor het toestel 18,- tegen 21,- hier. En zij hebben de eerste 3 mnd. Onbeperkt internet. Dus tja... bellen mag als er wat leuks aangeboden kan worden.... 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hey Essie40,

Het zou zonde zijn als je ons zou verlaten natuurlijk! Ik heb je ingepland voor een gesprek met onze verkoopadviseur, hij zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Als er een specifieke tijd is waarop je gebeld zou willen worden, laat het dan ook even weten! Houd er rekening mee dat er met een afgeschermd nummer wordt gebeld, dan klik je ons niet weg. ;)

Als je in de tussentijd nog vragen voor ons hebt, laat het dan weten!
Het beste is na 7 uur 's avonds. Ik hoor het graag.

Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Essie,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het doorgegeven aan onze collega's. Hopelijk nemen ze vanavond na 19:00 uur nog contact met je op, anders wordt het morgen. ;)

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen!
Best Tmobile...

Nog niets mogen vernemen, geen telefoontje gehad. En volgende week op vakantie dus had gehoopt nog snel iets te kunnen regelen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Essie40,

Begrijpelijk dat je dit nog voor je vakantie wilt regelen! Ik heb even gekeken in het systeem en ik zie dat mijn collega je dinsdag rond 14:00 uur heeft proberen te bellen maar geen gehoor kreeg. Ik heb gevraagd of hij je zo snel mogelijk nog een belletje wilt geven zodat jullie samen de verlenging kunnen bespreken.

Laat je weten hoe het gesprek ging?
Hai Thalina,

Om 14:00 uur...... Dat is niet handig als je afspreekt om na 7 uur te bellen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Essie40,

Dat was inderdaad niet erg handig! Ik zie dat het gisteravond toch alsnog gelukt is om in gesprek te komen en te verlengen, superleuk nieuws natuurlijk! :D

Als we nog iets voor je kunnen doen, horen we het graag en anders wens ik je een hele fijne vakantie!
Hi David.

Helemaal gelukt! Dank je wel!

Reageer