Beantwoord

Verlenging via website lukt niet

• 3 januari 2017
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 2
Ik probeer mijn abo te verlengen maar de website van T-Mobile is niet goed. Ik krijg allemaal letters aan de linkerkant. Ik kan er geen wijs uit.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 3 januari 2017, 15:39

Hoi philip1, welkom op het klantenforum.

Op welke manier probeer je je abonnement te verlengen?

Probeer je het via een telefoon/tablet of via een laptop/pc? Zou je het dan eens op de andere manier willen proberen? In geval van laptop/pc: probeer dan even of het in een andere browser wel werkt.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi philip1, welkom op het klantenforum.

Op welke manier probeer je je abonnement te verlengen?
Probeer je het via een telefoon/tablet of via een laptop/pc? Zou je het dan eens op de andere manier willen proberen? In geval van laptop/pc: probeer dan even of het in een andere browser wel werkt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Philip1,

Onze Klantexpert heeft je al van handige suggesties voorzien! Zou je deze eens kunnen proberen? Hopelijk lukt het dan wel! :)

Als het nog niet werkt, zou je dan een screenshot kunnen sturen van de pagina die jij te zien krijgt? Zorg er dan wel voor dat je privégegevens wist uit de afbeelding. We kunnen dit dan nader onderzoeken.

Ook kunnen we jou terugbellen om een verlenging te bespreken. Als je dit zou willen horen we graag wat voor abonnement je zoekt en wanneer je gebeld kan worden. 🙂

Reageer