Beantwoord

Verlenging voor vaste klant

• 19 januari 2016
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

Hallo,

Ik mag over een aantal dagen mijn contract verlengen, ik vroeg me dus af of ik als bestaande klant(al bijna 6 jaar) ook nog korting krijg op de nieuwe telefoon/abonnement?
Ik zou graag voor de Samsung Galaxy s6 Edge Plus gaan, mocht u dit nog willen weten.

Mvg.

J Conijn
icon

Beste antwoord door HarryMe 20 januari 2016, 07:50

Goedemorgen en welkom op het forum J. Conijn!
Meestal kan er wel een (extra) korting gegeven worden, hiervoor kun je het beste contact opnemen met T-Mobile.
Eventueel via de chatfunctie.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact

Je kunt ook vragen om gebeld te worden door de afdeling Sales van T-Mobile.

Succes, laat je weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Goedemorgen en welkom op het forum J. Conijn!
Meestal kan er wel een (extra) korting gegeven worden, hiervoor kun je het beste contact opnemen met T-Mobile.
Eventueel via de chatfunctie.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact

Je kunt ook vragen om gebeld te worden door de afdeling Sales van T-Mobile.

Succes, laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +15
Hey J Conijn,

Welkom op het T-Mobile Forum, ik zie inderdaad dat je binnenkort mag verlengen!

De Samsung Galaxy s6 Edge Plus, goede keuze! 😉 Vind je het een goed idee als we je na 27 januari bellen met een leuk aanbod? Vanaf die datum kun je namelijk verlengen. Mocht je een bepaalde datum en/ of tijdstip hebben waarop we je kunnen bereiken dan horen we het graag! 🙂
Hallo,

Op welke tijdstippen zijn jullie bereikbaar?

Mvg.

J Conijn
Reputatie 6
Badge +17
Hoi J. Conijn,

Leuk dat je wilt verlengen! Telefonisch zijn wij bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.

Ik zie dat je vanochtend al even contact had gehad met mijn collega en dat je later nog even terugbelt. Laat je even weten of het gelukt is met het verlengen en of het definitief de s6 Edge Plus is geworden? 🙂

Reageer