Beantwoord

Verlenging, wanneer sim kaart activeren

Zojuist na verlenging van m'n t-mobile abo, een nieuwe Iphone 5s ontvangen mét nieuwe nano sim, want m'n oude sim is nog een micro sim. Nu zou ik m'n nieuwe 5s graag al gaan gebruiken, de verlenging start echter pas 16 april! In de bijgevoegde brief staat dat als ik die nieuwe nano sim ga gebruiken, ik het nieuwe abo activeer (en dus dubbele abonnementskosten betaal), klopt dit, en is het mogelijk een nano sim met de oude abo voorwaarden te ontvangen/bestellen/ophalen?
alvast dank en groet evelyne
icon

Beste antwoord door Chris076 28 januari 2014, 10:30

@edygraffiti

De simkaart vervangt de oude simkaart, wanneer jouw nieuwe abonnement ingaat zal deze actief zijn op de simkaart die je in gebruik hebt. Er is geen sprake van 'dubbele' kosten, het abonnement gaat in wanneer jouw huidige contract eindigt.

Bekijk origineel

6 reacties

Staat dat er echt letterlijk zo?

Volgens mij is het zo dat als je de nieuwe simkaart activeert hij je oude simkaart vervangt en je tot 16 april onder de voorwaarden van je oude contract gebruik maakt van je nieuwe toestel.
Dank voor je antwoord Gwendolyn, is dat echt zo want ik zou het vervelend vinden dubbel te betalen?
Reputatie 6
@edygraffiti

De simkaart vervangt de oude simkaart, wanneer jouw nieuwe abonnement ingaat zal deze actief zijn op de simkaart die je in gebruik hebt. Er is geen sprake van 'dubbele' kosten, het abonnement gaat in wanneer jouw huidige contract eindigt.
Reputatie 2
Ontvang je bij het verlengen van je abonnement en als je kiest voor een iPhone 5, automatisch een nieuwe nano sim? Ik heb nu nog een iPhone 4 en verwacht morgen m'n iPhone 5... Heb echter nergens erbij zien staan dat daar een nano sim bij zit. Hoop het wel!
Reputatie 3
@Graafje

Bij een iPhone 5 ontvang je automatisch een nano simkaart maar dit zal je wel al gemerkt hebben bij de levering van je iPhone 5.
Veel plezier met je nieuwe toestel!
Reputatie 1
@Graafje

Nog ter toevoeging: je kunt je nanosimkaart zelf gemakkelijk en snel activeren via My T-Mobile. Er verandert niets aan je nummer of vernieuwing, je registreert enkel een simkaart te geburiken in je nieuwe toestel onder je klantgegevens.

Je kunt de simkaart ook door ons laten activeren. Aangezien we via Twitter en Facebook doorgaans binnen 1 uur reageren wordt je op die kanalen daarmee het snelst geholpen.

Reageer