Beantwoord

Verlengt en bevestigingsmail gekregen, maar op my- t-mobile staat nog je kan verlengen

• 4 juli 2016
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Ik heb afgelopen zondag ochtend (2:00)mijn abonnement verlengt met toestel(samsung galaxy S7 roze) en aangegeven dat ik hem wil ophalen in t-mobileshop Ik heb de bevestigingmail al gehad (om 2:04), maar in my T-mobile status staat nog dat ik mag verlengen. Maar dat heb ik al gedaan. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Rosan 4 juli 2016, 13:19

Beste Lotje dat blijft helaas wat langer staan terwijl je al verlengd heb dat klopt als het goed is verdwijnt dat wel als je je toestel in huis heb straks.
Verder is het wel zo dat je als het goed is de link niet meer kan gebruiken maar ik raad je aan het niet te proberen straks gaat er wat mis met de bestelling van je mooie roze S7 :8
Wel een gaaf kleurtje hoor ik ben zelf meer van Apple maar hoop die ook gauw eens in het echt te bewonderen 🆒
In ieder geval super tof dat je blijft en veel plezier alvast met je nieuwe toestel hopelijk heb je hem gauw in huis 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Beste Lotje dat blijft helaas wat langer staan terwijl je al verlengd heb dat klopt als het goed is verdwijnt dat wel als je je toestel in huis heb straks.
Verder is het wel zo dat je als het goed is de link niet meer kan gebruiken maar ik raad je aan het niet te proberen straks gaat er wat mis met de bestelling van je mooie roze S7 :8
Wel een gaaf kleurtje hoor ik ben zelf meer van Apple maar hoop die ook gauw eens in het echt te bewonderen 🆒
In ieder geval super tof dat je blijft en veel plezier alvast met je nieuwe toestel hopelijk heb je hem gauw in huis 😉
Ah, daar zit het hem in.
Ik wacht met smart op het telefoontje om en afspraak te maken om hem bij mijn gekozen T-mobileshop te kunnen ophalen en aangezien ik zondag heb verlengd.
Badge +13
Hij moet natuurlijk naar de shop toe bezorgt worden en dan krijg jij het telefoontje :8
De ene keer is thuis bezorgen sneller en de andere keer is bezorgen naar de shop sneller het is om het even dat is niet te voorspellen hoe snel dat gaat.
Zodra ze de bestellingen in de shop binnen krijgen bellen ze klanten op dat deze opgehaald kunnen worden.
Nou ja, ik merk het wel. Het is ook een maandag. XD

Reageer