Beantwoord

Verlopen abonnement alsnog verlengen

• 24 december 2020
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn mobiele abbonenment is zojuist verlopen en ik kan deze niet meer online verlengen (Ik heb hem zelf opgezegd). Ik wil mijn abbonement alsnog verlengen en mijn huidig nummer en simkaart behouden. Hoe?

icon

Beste antwoord door David 24 december 2020, 12:30

Hoi @Tmhage,

Ik zie dat je ongeveer anderhalf uur geleden gebeld hebt met mijn collega en hij heeft het voor je rechtgezet, zodat je telefoonnummer niet komt te vervallen en je weer kunt verlengen! :thumbsup:

Als we nog iets voor je kunnen doen dan horen we het graag van je en anders fijne feestdagen! :santa:

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Tmhage Welkom, abonnementen verlopen nooit of heb je vorige maand zelf opgezegd?

Een abonnement blijft altijd doorlopen tot de klant opzegt met een maand opzegtermijn.

Goedemorgen @Tmhage Welkom, abonnementen verlopen nooit of heb je vorige maand zelf opgezegd?

Een abonnement blijft altijd doorlopen tot de klant opzegt met een maand opzegtermijn.

Klopt, ik heb hem zelf opgezegd maar ben van gedachte veranderd.

Reputatie 6
Badge +12

Als het nummer nog actief is (abonnement nog loopt) dan zou je via de telefonische klantenservice de opzegging kunnen annuleren. Als het nummer al uit de lucht is houdt dat op.

Reputatie 7
Badge +20

@Tmhage Kan je nog bellen. Waarom sluit je dan geen nieuw abonnement af? Ja ander nummer maar je bent een beetje laat met alles!

Ik ben al aan het kijken of er nog een moderator is die tijd heeft. 

Geen garantie maar ga mijn best doen! 
Groetjes en fijn veilig gezellige kerstdagen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tmhage,

Ik zie dat je ongeveer anderhalf uur geleden gebeld hebt met mijn collega en hij heeft het voor je rechtgezet, zodat je telefoonnummer niet komt te vervallen en je weer kunt verlengen! :thumbsup:

Als we nog iets voor je kunnen doen dan horen we het graag van je en anders fijne feestdagen! :santa:

Reageer