Beantwoord

vernieuwen

Ik heb gister via de klantenservice opnieuw mijn contract vernieuwd met de iphone 4s erbij, want dat moest opnieuw want ik was bij de vorige 2e bezorging niet thuis. Dus dat heb ik gister gedaan maar ik zou dan weer een email krijgen om een bezorgafspraak etc te maken maar die email heb ik niet gehad en op my-tmobile staat de status op:in behandeling.Sorry maar ik ben nu ongeveer al 2 weken bezig om mijn contract te vernieuwen en telkens gaat er iets mis. Het duurt mij we lang. Masr goed, wanneer krijg ik de email om een bezorgafspraak etc te maken?
icon

Beste antwoord door Chantal01 30 september 2013, 20:06

@S.murli

Dat is vervelend. Heb je inmiddels al een e-mail bericht ontvangen? De vernieuwing staat in het systeem en zal ingaan op 28 januari 2014. Je kunt contact opnemen met AMP indien je nog niets vernomen hebt. Succes en alvast veel plezier met je nieuwe iPhone. 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@S.murli

Dat is vervelend. Heb je inmiddels al een e-mail bericht ontvangen? De vernieuwing staat in het systeem en zal ingaan op 28 januari 2014. Je kunt contact opnemen met AMP indien je nog niets vernomen hebt. Succes en alvast veel plezier met je nieuwe iPhone. 🙂

Reageer