Vraag

vernieuwen abbo

op de site staat er dat ik bij vernieuwen van mijn abbo 12 maande 50% korting krijg op mijn nieuwe abbo, dat staat zeg maar op de site.
geld dit ook voor in de winkel? en als ik bij de winkel een mobiel kies die 0euro kost op de site hoef ik dan nog steeds niets te betalen.
thx.

3 reacties

Reputatie 6
@hobie
Excuses voor de late reactie!

Ik zie dat je inmiddels je contract hebt vernieuwd. Bedankt dat je opnieuw voor T-Mobile hebt gekozen! 🙂
Binnenkort sta ik ook voor de keuze of ik ga vernieuwen met toestel of niet vernieuwen en dat ik een los toestel koop.   Persoonlijk vind ik de nieuwe abonnementen duur (ook in verhouding met de geboden korting de eerste maanden).  Ik kijk dus wat ik gemiddeld kwijt zou zijn.   Dat is nog altijd meer dan dat ik nu een los toestel zou kopen (eenmalige kosten).   Verder ben ik over T-Mobile tevreden.
Reputatie 4
Badge +3
@bewetten

Ik zie dat je al vanaf 1 april kunt verlengen. De abonnementen zijn inderdaad duurder geworden maar tegenwoordig draaien de meeste abonnementen om snel internet en dit krijg je wel weer bij een nieuw abonnement. Je mag mij ook even een privébericht sturen en dan zorg ik ervoor dat er contact met je wordt opgenomen door een collega om de mogelijkheden te bespreken. Ik hoor graag van je:)

Reageer