Beantwoord

Vernieuwen abonnement

Hallo Tmobile moderators,
Vanaf volgende week 11 oktober mag ik ( Al jaren een trouwe en tevreden klant bij jullie)eventueel verlengen bij TmobileI ik zou graag een mooi bod ontvangen voor een nieuw abonnement van Tmobile in combinatie met een LG G2.
Ik zou t op prijs stellen als er iemand van Tmobile contact met mij zou opnemen zodat jullie mij een mooie aanbieding kunnen doen.
Ik hoor graag van Tmobile!!!!

Groet
Marcel
icon

Beste antwoord door Tom 7 oktober 2013, 16:01

@mjve72 mijn collega heeft n.a.v. je e-mail een terugbelverzoek ingepland vanaf 11 oktober, het moment dat je kunt verlengen. Hopelijk haalt het aanbod je over de streep. 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Hoi Tmobile
Toch n beetje jammer! Ben vandaag in de Tmobile shop in Veenendaal geweest om te vragen welke aanbieding ze mij konden doen met een Lg G2. Ze kwamen met t volgende: 150 min/sms en 2000 Mb voor 38 euro en bijbetaling van 40 euro voor de lg g2!!
Als ik bijv naar tele2 ga dan heb ik voor 38 euro p/m: 300!!! Min/sms en 1500MB en t toestel gratis!!! Nu ben ik al zoveel jaar bij Tmobile en altijd tevreden geweest dat moet ik er wel eerlijk bij zeggen maar denk toch echt dat dit mn laatste abonnement is bij Tmobile.Tenzij......
Reputatie 6
Badge +13
Hallo @mjve72

Ik vind dat wel een leuke aanbieding. 

Even vergelijken.. 🆒

T-Mobile
-150 belminuten 
-Onbeperkt sms
-2000Mb internet snel daarna 64kb/s onbeperkt
- €40 toestelkosten

38*24+40= €952

Tele2
-300 belminuten of sms
-1500Mb 
- €36,95 (€30 aansluitkosten, €6,95 verzendkosten)
38*24+36,95= €948,95

Dus eigenlijk heb je meer aan als je bij T-Mobile blijft. Je hebt onbeperkt internet en sms! 

Nu aan jou de keuze! :)
Heb ik al gemaakt.
Ik ga weg bij Tmobile!
En waarom weg?
Omdat ik de aanbieding mager vindt qua abonnementskosten omdat ik al jaren mijn abonnement heb
Lopen bij jullie en dan verwacht je als Tmobile klant wel een beter bod. Ik zou
Bijv voor 30 euro per maand t aanbod wel accepteren en dan heb ik over 24 mnd een korting van 192 euro gekregen!

Groet Marcel
En trouwens wat heb ik aan onbeperkt sms als er whatsapp is????
Reputatie 6
Badge +13
@mjve72

Je krijgt als bestaande klant van T-Mobile al korting op je verlenging. 
Die abonnement waar je het over had bij T-Mobile is een Stel samen abonnement met onbeperkt sms, 2000Mb en 150 belminuten.
Normaal kost die €40,75 per maand. En in jouw geval €38 per maand. 

Verder is het jammer om te horen dat je weggaat bij T-Mobile. :(
Reputatie 6
Badge +13
@mjve72 

Voor mensen die geen WhatsApp hebben. :p
Je krijgt wel onbeperkt internet.. Dat is wel reuze handig! :)
Wow 2,75 euro korting per maand als trouwe abonnee:|. Zo jammer dit!!:@
Toch hoop ik nog steeds dat er iemand van Tmobile contact met mij opneemt (al jaren zeer tevreden over Tmobile, ook met eerdere verlengingen)om mij een nieuw voorstel te doen zodat ik mijn abonnement alsnog ga verlengen. Een abonnement rond de 30
Euro in combinatie met een LG G2.
Dus Tmobile??????
Reputatie 5
@mjve72 mijn collega heeft n.a.v. je e-mail een terugbelverzoek ingepland vanaf 11 oktober, het moment dat je kunt verlengen. Hopelijk haalt het aanbod je over de streep. 🙂
Helemaal super:)
Ik hoop t wel ja want ben tot nu toe super tevreden over Tmobile. Ben benieuwd!

Reageer