Vraag

Vernieuwen abonnement, kan ik mijn aanbod al inzien?

waarom kan ik niet zien, wat de precieze prijzen en voorwaarden zijn, als ik wil verlengen. Ik wil altijd van te voren alles goed vergelijken en deze mogelijkheid heb ik nu dus niet. Ik kan wel bij GSMwijzer of Typhone bij T Mobile abonnementen met nieuwe telefoon kijken, maar kan dus niet rechtstreeks met T Mobile zelf vergelijken. Want telkens als ik op verlengen klik, krijg ik te horen dat ik nog niet kan verlengen. Hoe kan je zo een vergelijking aangaan. Misschien een verbeterpunt? Ik lees altijd hier op het forum, dat trouwe klanten voordeel krijgen, maar dit kan ik nu dus niet controleren. mvg ......

2 reacties

Reputatie 5
@Ha Klaas Jan leuk om te lezen dat je je contract wilt vernieuwingen. Ik snap goed dat je alle mogelijk opties wilt vergelijken. Je kunt op deze pagina een indicatie van de abonnementsprijs van jouw Stel Samen abonnement opvragen. Vanaf 120 dagen voor het einde van je abonnement kun je jouw persoonlijke aanbod op My T-Mobile inzien.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden.
dat klopt, de abonnementprijzen zijn mij duidelijk, maar ik wil graag weten wat ik dan nog moet bijbetalen voor de iPhone 5S en dat kan ik helaas niet inzien. Wat zou ik dan moeten bijbetalen voor deze iPhone 5s 16Gb bij een abonnement van 150 minuten en 2 Gb internetdata. mvg

Reageer