Beantwoord

Vernieuwen contract

Reputatie 2
Het is voor mij bijna tijd om mijn contract te verlengen, alleen ik twijfel er nog over of ik bij tmobile blijf. Qua service en kwaliteit heb ik niks te wensen over, dat is gewoon goed.
Mijn punt zit hem in het buitenland, zo was ik vorige week in Turkije en daar kon ik een internet pas kopen van 50MB waar ik 1 week mee kon doen voor 15 euro. Tevens hou ik dan nog een dag over op de vakantie waar ik een dure dagpas voor kan komen. Dat is natuurlijk niks. Een vriend van me zit daarentegen bij Vodafone. Voor 2 euro per dag kreeg hij ELKE dag 35MB, 20 sms'en, 20 minuten bellen én 20 minuten gebeld worden. Dit staat natuurlijk ruim boven datgene wat jullie aanbieden.
Zijn jullie van plan een sterk verbeterd buitenlands aanbod te maken? Ik overweeg nu namelijk om de overstap te gaan maken
icon

Beste antwoord door Razza 9 augustus 2013, 14:41

@Ken536

Ik kan me voorstellen dat je deze vergelijking maakt. Op dit moment is er bij ons nog niets bekend over eventuele prijswijzigingen of tariefplan wijzigingen. Echter zijn de prijzen en voorwaarden in Zone 1 landen anders dan in Zone 2 landen zoals Turkije.
Je krijgt hierbij bijvoorbeeld 200MB tot je beschikking bij een weekpas in plaats van 50MB. Ook kan je na het overschrijden van je data grens blijven internetten tegen een lagere snelheid. Op deze manier blijf je altijd bereikbaar via bijvoorbeeld Whatsapp, e-mail of Ping. :)

Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Ken536

Ik kan me voorstellen dat je deze vergelijking maakt. Op dit moment is er bij ons nog niets bekend over eventuele prijswijzigingen of tariefplan wijzigingen. Echter zijn de prijzen en voorwaarden in Zone 1 landen anders dan in Zone 2 landen zoals Turkije.
Je krijgt hierbij bijvoorbeeld 200MB tot je beschikking bij een weekpas in plaats van 50MB. Ook kan je na het overschrijden van je data grens blijven internetten tegen een lagere snelheid. Op deze manier blijf je altijd bereikbaar via bijvoorbeeld Whatsapp, e-mail of Ping. :)

Meer informatie hierover vind je op deze pagina.
Reputatie 2
Dan ben ik bang dat ik na een best groot aantal tevreden jaren maar eens iets anders moet gaan proberen

Reageer