Vernieuwen icm Xperia S

Reputatie 2
Ja..had graag gebruik willen maken van deze aanbieding, maar omdat ik mijn abonnement pas op 7 maart mag verlengen ( 2!!!! dagen te laat ) mag dat volgens T-mobile niet. Belachelijk!

Al jaren klant en zo word je bedankt!

Zit er serieus over na te denken mijn abbonement op te zeggen en ergens anders te kijken voor deze telefoon!

3 reacties

Ik kan het nog mooier brengen. Ik mocht vandaag officieel mijn abonnement verlengen. Maar kwam tot de ontdekking bij de T-mobile winkel dat er vandaag helemaal geen abbonementen verlengd kunnen worden! Vanwege.... 'werkzaamheden aan de site e.d.' kan ik dus niet gebruik maken van de Sony actie, of van het verlengen van mijn abonnement. en ben ik dus genoodzaakt te wachten tot morgen... (geen sony actie meer etc..)
Jammer maar helaas, T-mobile is straks weer een klant armer...
Zoals meer klanten wordt een trouwe, veeljarige klant als een lulletje rozewater behandeld (zie vorige bericht). Het enige wat telt zijn nieuwe klanten, helaas een patroon wat veel grote bedrijven hanteren. Hoe dan ook, ik ga me denk ik maar eens fijn als 'nieuwe klant' aanmelden bij een andere provider..

Zoals hierboven is beschreven heb ik hetzelfde meegemaakt. Ik wilde gaan verlengen icm de Sony actie en de oude abonnementen. Nou bleek dit dus niet te gaan, gelijk maar een mail erachter aan gestuurd (binnen 5 werkdagen response) en vandaag ook maar eens gebeld. Samenvatting telefoongesprek: 'helaas, helaas, helaas, helaas kan ik u niet helpen.' Mooi staaltje klantenservice terwijl het probleem toch nét niet aan de klant lag.
Wordt inderdaad tijd om maar eens verder te gaan kijken......

Reageer