Beantwoord

Vernieuwen in combinatie met de iPhone 6

• 31 maart 2016
  • 7 reacties
  • 177 Bekeken

k ben al een paar jaar klant van jullie en het bevalt me prima, nu wil ik echter overstappen naar een iphone 6 met abonnement, bij tele 2 wordt dit aangeboden voor 29 euro per maand, bij jullie is dit veel duurder, jammer hoor, ik zit er toch over te denken om dan maar over te stappen, of jullie moeten binnenkort met een mooie aanbieding komen ?'
icon

Beste antwoord door Issam 1 april 2016, 11:17

Hoi Wasbeer1,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :8

Ik kan me goed voorstellen dat je gebruik wilt maken van de meest voordelige tarieven. We doen ons uiterste best om vooral loyale klanten te belonen met scherpe acties. We willen je daarom graag bellen voor een mooi aanbod. Zou je kunnen aangeven op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent? Dan nemen onze collega's van de afdeling vernieuwingen telefonisch contact met je op.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Wasbeer1,

Erg jammer om te horen dat je niet bij ons gaat verlengen! Ik heb het doorgegeven aan mijn collega en ik hoop dat je elders een passend abonnement hebt gevonden!

Wil je het laten weten als wij verder nog iets voor je kunnen betekenen? Vergeet bijvoorbeeld niet om op tijd nummerbehoud aan te vragen als je naar een andere provider gaat 🙂.
ik ben gebeld, ik wordt morgenmiddag terug gebeld, ik heb echter mijn keus al gemaakt, ik zie af van uw voorstellen, ik kan toch ergens ander goedkoper terecht. kunt u dit doorgeven aan diegene die me gebeld heeft? hartelijk dank voor uw moeite !
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wasbeer1,

Ik heb je nummer net doorgegeven aan de sales-afdeling. Zij zullen je maandagmiddag bellen. Let op, ze bellen met een onbekend nummer. Maar als je liever zelf wilt bellen dan kun je de sales-afdeling bereiken via 0800-8104. Zij zullen dan de mogelijkheden met je bespreken.

Houd je ons op de hoogte hier? 😉
en maandag na 10 uur, kan ik u ook eventueel zelf bellen, en onder welk nummer bent u bereikbaar?
ik ben vanmiddag bereikbaar
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Wasbeer1,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :8

Ik kan me goed voorstellen dat je gebruik wilt maken van de meest voordelige tarieven. We doen ons uiterste best om vooral loyale klanten te belonen met scherpe acties. We willen je daarom graag bellen voor een mooi aanbod. Zou je kunnen aangeven op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent? Dan nemen onze collega's van de afdeling vernieuwingen telefonisch contact met je op.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. 😉
Reputatie 4
Badge +7
Als je bij TM wil blijven waarom neem je dan niet een abonnement via een reseller, dan ben je vaak goedkoper uit.

Reageer