Beantwoord

Vernieuwen met een Samsung S4

Hallo, Ik ben al sinds 2007 een trouwe klant bij jullie. In die tijd heb ik geen 1 keer een nieuwe telefoon genomen. Nu ben ik wel toe aan een nieuwe telefoon. Ik wil de Samsung Galaxy S4 zwart hebben. Ik heb online bij een aantal sites gekeken voor deze telefoon samen met ongeveer 100 belminuten en 200 MB en kom dan uit voor 2 jaar op ongeveer 650 Euro. Als ik via jullie site kijk ben ik een stuk duurder uit. Kunnen jullie me een mooie aanbieding doen? Mvg, Vincent
icon

Beste antwoord door Tom 2 december 2013, 14:33

@Vinny G

Excuses voor de late reactie.

Wat leuk om te lezen dat je van plan bent om je abonnement te vernieuwen. Je kunt hiervoor het beste zelf even contact opnemen met onze TeleSales afdeling op een moment dat jou het beste uitkomt. (0800 - 8104) Hopelijk blijf je bij ons! 🙂 Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
@Vinny G

Excuses voor de late reactie.

Wat leuk om te lezen dat je van plan bent om je abonnement te vernieuwen. Je kunt hiervoor het beste zelf even contact opnemen met onze TeleSales afdeling op een moment dat jou het beste uitkomt. (0800 - 8104) Hopelijk blijf je bij ons! 🙂 Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Reputatie 2
Ik ben nu nu wel erg benieuwd of Vinny een goede aanbieding heeft gekregen. . . ik zit in dezelfde sitiuatie en ik zie dat het toestel bij verlengen via GSMwijzer.nl (of zoiets) zo'n 200 euro goedkoper is. Het abbo kost wel hetzelfde.

Reageer