Vraag

Vernieuwen met nieuwe iPhone bij T-Mobile?

in 2010 ben ik klant geworden bij T-mobile omdat zij toen de enige waren die de nieuwe Iphone (4) toen voerde.
ben 15 jaar klant bij Hi geweest (goede service) maar ben gewisseld omdat ik een Iphone wou!
nu dat bijna iedere aanbieder Iphone's voert wat zou een reden zijn om bij T-mobile te blijven? is er korting mogelijk online of moet ik echt bij èèn van jullie shops langs?
is er ûberhaupt een korting als je zolang klant ben? mijn abbo was vorig jaar al afgelopen en had omdat ik een nieuwe Iphone wilde heb ik èèn jaar een sim only genomen maar die is nu ook afgelopen, zo wat kan T-mobile mij bieden? mijn wensen zijn 5C blauw 32 gb en een twee jarig contrakt met 500mb internet en 90 minuten beltegoed. laat met weten waar ik de beste kans maakt voor korting en waar online of in de shops of bij een andere aanbieder, in mijn ogen zijn zowel Hi als T-mobile een goede keus.
alleen wil ik waardering als klant doormiddel een leuke korting!
ik wacht hoopvol af!

2 reacties

Reputatie 5
@dick3659 wat leuk om te lezen dat je naar mogelijkheden zoekt om je T-Mobile contract te verlengen! Je kunt het best even contact opnemen met onze TeleSales afdeling op een moment dat jou uitkomt! Voordelen van T-Mobile zijn onder andere standaard Onbeperkt Internet, 4G en Onbeperkt SMS'en.

Je kunt onze TeleSales afdeling bereiken via 0800 - 8104. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden en hopelijk zien wij jou ook in de toekomst weer terug bij T-Mobile.
Ik heb nu de Iphone besteld maar zag geen mogelijkheid voor Iphone 5 C accesoires te kopen? is dit mogelijk zo ja hoe?
alvast bedankt voor het antwoorden.

Reageer