Beantwoord

Vernieuwen niet mogelijk via My T-Mobile


Hallo,
Op de T-Mobile app en via de mail ben ik op de hoogte gebracht dat ik mijn contract kan verlengen. Echter op de site kan ik hem niet verlengen???
Mijn contract loopt 27-07-2015 af
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Roan 28 maart 2015, 15:46

Goedemiddag paullemmens,

Goed dat je dit even aankaart, er lijkt iets mis te gaan tussen de koppeling van My T-Mobile en de My T-Mobile app/ het sms'je.

Ik zie dat je via My T-Mobile vanaf 1 april het abonnement kunt vernieuwen. Ik ga dit direct bij mijn collega's neerleggen die over My T-Mobile gaan om ervoor te zorgen dat de datum van My T-Mobile en de app op elkaar worden afgestemd.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Goedemiddag paullemmens,

Goed dat je dit even aankaart, er lijkt iets mis te gaan tussen de koppeling van My T-Mobile en de My T-Mobile app/ het sms'je.

Ik zie dat je via My T-Mobile vanaf 1 april het abonnement kunt vernieuwen. Ik ga dit direct bij mijn collega's neerleggen die over My T-Mobile gaan om ervoor te zorgen dat de datum van My T-Mobile en de app op elkaar worden afgestemd.

Reageer