Vraag

Vernieuwen of nieuwe abbonement nemen?

• 27 december 2011
  • 4 reacties
  • 250 Bekeken

Reputatie 3
Mijn contract loopt 31-maart af, wat betekent dat ik vanaf 1 januari mijn abbonement kan verlengen. Ik heb op dit moment een Relax 130 abb. en wil gaan voor iSmart 150.
Nou lees ik hier dat iki beltegoed kwijt ben als mijn nieuwe abbonement ingaat. En deze gaat dus pas per 1 april in, wat betekent dat ik dan nog 3 maanden mijn beltegoed zou opsparen (ik bel en sms niet veel), en eigenlijk elk MB internet zou dus nog extra kosten tijdens mijn Relax abbonement.

Klopt dat?
Als het zo is, dan lijkt me verstandiger em een een nieuwe abbonoment te nemen, met nummerbehoud, aangezien er op dit moment ook geen actie is voor verlengen van een abbonement. Of gewoon wachten dat mijn contract verloopt, dus nog 3 maanden, maar dat is nu echt geen optie!
Wie kan me wijs maken???

4 reacties

Reputatie 5
@mirche
Je hebt de Relax'11 en met deze bundel kan je bellen, sms'en en internetten. Zou je gaan internetten dan zou je geen extra kosten mogen hebben. Als voorbeeld verwijs ik je naar pagina 2 van de specificatie van je laatste factuur. Je ziet dat internetkosten binnen de bundel vallen.

De nieuwe acties zijn gestart op 27 december en ik zie dat er helaas geen kortingen zijn met de iSmart abonnementen bij een verlenging of nieuw abonnement.
Reputatie 3
Ries,
Bedankt voor je antwoord. Dit is wat ik zelf ook eerder dacht, maar door van alles te lezen (wrs omdat er meeste Relax uit eerdere jaren zijn waar geen internet binnen bundel viel) was ik een beetje in de war.
Ik heb een Iphone 500 abbonement maar ik wil graag een nieuwe telefoon (HTC Sensation XE) met een goedkoper abbonement dan dat ik nu heb. (weinig belminuten en veel internet MB's)

Is dit mogelijk bij T-mobile? Ik kan namelijk online op de site bij ' verlenging ' niet een goedkoper abbonement selecteren.

Mocht dit niet kunnen kan ik dan nu al overstappen naar een andere provider of kan dit pas 2 mnd van te voren?

ps. Mijn abbo loopt op 30 maart af. bedankt voor jullie antwoord!
Reputatie 5
@mirche
Het klopt dat internetten bij de oudere Relax vorm niet binnen de bundel valt.

@drenthkrent
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Als je je abonnement gaat verlengen dan mag je zelf bepalen met welke bundels en of je er een toestel bij wilt. Ik heb het gecontroleerd en je kan zelf een goedkoper abonnement kiezen.

Via My T-Mobile > Abonnement >Abonnement verlengen > Kies telefoon. Als je de HTC Sensation XE geselecteerd hebt dan zie je naast de foto van het toestel "Smart Plus 300, 2jarig" staan. Als je daar op het driehoekje klikt kies je voor "zelf een abonnement kiezen". Je krijgt dan daaronder een tabel te zien waarbij je een lagere belbundel kan selecteren.

Laat je het weten of het gelukt is?

Reageer