Vraag

Vernieuwen; resterend tegoed?

• 29 december 2013
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Ik mag mijn abbo verlengen maar had eerst een vraag. Ik heb een heleboel belminuten opgebouwd en vroeg me dus af als ik mijn abbo verleng maar wel verlaag met eventueel nieuw toestel, behoud ik mijn opgebouwde belminuten?

3 reacties

Reputatie 5
Hoi tamara85, ik zie in je profiel staan dat je een oud abonnement hebt, Relax 750'11. Wanneer je vernieuwt (met of zonder telefoon) kies je voor een nieuw abonnement en komt je opgespaarde tegoed te vervallen. Als je nog heel veel tegoed hebt is dat niet aan te raden, tenzij je echt een nieuwe telefoon nodig hebt en het los niet kunt betalen.

Wat je inderdaad ook kunt doen is verlagen naar bijvoorbeeld de Relax 60. Je behoudt het opgespaarde tegoed, de maandelijkse kosten worden lager én je tegoed loopt ook niet meer zo hard op. Je kunt altijd nog  op een later moment vernieuwen ook al is je contracttermijn al verstreken.
Hoi minty,

Ja dat klopt.. Dus als ik er nu voor kies om geen nieuw toestel te nemen en mijn pakket alleen verlaag en dus niet verleng maar maandelijks opzegbaar word dan behoud ik mijn bel minuten.. Ik heb namelijk meer dan 15000 belminuten opgespaard.. (Nee geen nulletje teveel ingedrukt) haha en zie momenteel toch geen interessant toestel..
Dus wil mijn pakket zover naar beneden verlagen als maar kan.. Het liefst dat ik helemaal geen belminuten meer op spaar.. Maar minimaal 250 mb's behoud per maand.. Kan dat en zoja welk pakkeet kom ik dan en vanaf wanneer kan ik dit zo aanpassen?
Reputatie 5
@tamara85 je kunt verlagen zodra je buiten je contractperiode bent; dit is op 30/04/2014. Je kunt dan verlagen naar Relax 60, je internet Plus bundel blijft dan gewoon behouden. Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je hier nog vragen over hebben stel deze dan gerust!

Reageer